اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار علویجه:

29 نفر برای انتخابات شورای شهر علویجه ثبت‌نام کرده‌اند

شهردار علویجه گفت: 29 نفر برای انتخابات شورای شهر اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند که هفت نفر از این افراد به عنوان عضو شورای شهر علویجه انتخاب می‌شوند.

29 نفر برای انتخابات شورای شهر علویجه ثبت‌نام کرده‌اند

حسن شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شورا‌ها اظهار کرد: تشکیل شورا‌های شهر و روستا یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و اجرا و تصمیم‌گیری تمام امور موجود در سطح شهر باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: با انتخاب اعضای شورای شهر اداره تمام امور شهر به مردم واگذار می‌شود و با تحقق این موضوع درخواست‌ها و ایده‌های مردم برای رشد و توسعه شهر‌ها به منصه ظهور می‌رسد.

شهردار علویجه با بیان اینکه در حال حاضر سه دوره از فعالیت شورا‌های اسلامی شهر می‌گذرد، تصریح کرد: طی سه دوره فعالیت شورا‌ها با رشد و پیشرفت شهر‌ها در ابعاد مختلف مواجه شده‌ایم و نواقص و ضعف‌های موجود در راستای سیستم شورایی هر دوره اصلاح و برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت شورا‌ها در بین مردم، دولت و مسئولان در حال نهادینه شدن است، ادامه داد: امیدواریم که چهارمین دوره از انتخابات شورا‌ها با شور و نشاط بیشتری و با حضور حداکثری مردم در سطح کشور برگزار شود و مردم با حضور حداکثری خود حماسه‌ای پر‌رنگ را خلق کنند.

شفیعی با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای عضویت شورای شهر علویجه تاکید کرد: 29 نفر برای انتخابات شورای شهر اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند که هفت نفر از این افراد به عنوان عضو شورای شهر علویجه انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شور و نشاط انتخاباتی در شهر علویجه مشهود است، افزود: شهر علویجه با افزایش دو برابری تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات شورای شهر علویجه مواجه شده‌ایم.

شهردار علویجه با تأکید بر اینکه در سومین دوره از انتخابات شورای شهر علویجه 16 نفر ثبت‌نام کرده بودند، گفت: این موضوع حضور پر‌شور مردم علویجه را برای فعالیت در شورای شهر نشان می‌دهد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول