اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

صحنه رقابت انتخابات موجب رفاقت شود

فرماندار کوهبنان گفت: کاندیداها در صحنه رقابت باید رفاقت، دوستی و برادری را بیشتر و از تخریب دیگران، افترا و دروغ خودداری کنند.

صحنه رقابت انتخابات موجب رفاقت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با رهنمودها و بیانات ارزشمند خویش زمینه را برای حضور گسترده و انتخاب اصلح مردم فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: انتخابات این دوره اهمیت ویژه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد چرا که دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی به دلیل سیلی خوردن از فرزندان این مرز و بوم هم‌قسم شده‌اند که این نظام الهی را دچار آسیب کنند، پس وظیفه ما است که با حضور گسترده در صحنه و توجه به رهنمودهای رهبر متفکر و فرزانه انقلاب دنیا را شگفت‌زده کنیم.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: دشمنان با اختصاص میلیاردها تومان بودجه از ماه‌ها پیش تبلیغات سوء خود را در خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های وابسته خود علیه انتخابات آغاز کرده‌اند تا مانع حضور گسترده مردم شوند اما آنان از این نکته غافل هستند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی تحت هیچ شرایطی فریب تبلیغات را نمی‌خورند.

وی تصریح کرد: دشمنان در آخرین حربه خویش از ماه‌ها پیش با شدت بخشیدن به تحریم‌های اقتصادی قصد به زانو درآوردن مردم را دارند اما همه باید هوشیار باشند و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت ضمن حضور گسترده در صحنه، انتخاباتی بی‌نظیر و مثال زدنی را رقم بزنند.

متقی به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه کرد: حال که در شهرستان کوهبنان 142 نفر وارد عرصه انتخاب شده‌اند در صحنه رقابت باید رفاقت، دوستی و برادری را بیشتر و از تخریب دیگران، افترا و دروغ خودداری و سعی کنند، نقاط قوت و برنامه‌های خود را که در قانون به آن اشاره شده است، مطرح کنند.

وی تأکید کرد: خدمت در نظام الهی یک هدیه و توفیق است که باید قدردان باشیم و با تمام وجود برای عمران و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم تا رضایت خداوند و مردم که در حقیقت ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند را در پی ‌داشته باشد.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول