اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی‌ مطرح کرد

حضور ‌حداکثری ‌قدرت چانه‌زنی ایران را چند برابرمی‌کند‌/مواضع ‌بسیج در انتخابات ‌

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه مواضع بسیج در انتخابات مواضع ولایت فقیه است، گفت: بسیج ارزشمندتراز آن است که خود را خرج انتخابات کند.

حضور ‌حداکثری ‌قدرت چانه‌زنی ایران را چند برابرمی‌کند‌/مواضع ‌بسیج در انتخابات ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در همایش حماسه‌سازان سیاسی در جمع 2 هزار و 500 فرمانده بسیج در محل مجتمع آیه‌ها، اظهار کرد: انتخابات مسئله مهمی است و بسیج در این عرصه خط‌شکن خلق حماسه سیاسی و همچنین حماسه اقتصادی به شمار می‌رود.

وی افزود: باید انتخابات امن و آرام و به دور از تنش باشد چرا که انتخابات ناآرام ضرر‌های فراوانی حتی برای بازنده انتخابات به همراه دارد.

نقدی با بیان اینکه مواضع سپاه و بسیج در انتخابات مواضع ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد:‌ در تمام صحنه‌ها و به ویژه انتخابات باید تابع قانون و ولایت فقیه باشیم.

وی ادامه داد: در مرحله تأیید صلاحیت کاندیداها باید شورای نگهبان نظر دهد و هیچ‌کس حق اعتراض به این مسئله را ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مواضع سه‌گانه بسیج در انتخابات پیش‌رو یاد کرد و اذعان داشت: حضور حداکثری انتخابات امن و آرام و انتخاب کاندیدای اصلح مواضع سه‌گانه بسیج در انتخابات به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری و پررنگ مردم در انتخابات سبب می‌شود چانه‌زنی کشور در عرصه سیاست خارجی و اقتدار و عزت ایران چند برابر شود.

نقدی تصریح کرد: در حوزه انتخابات شاهد حضور سلایق مختلف هستیم و این دلیل نمی‌شود که سلایق مختلف یکدیگر را تکفیر کنند؛ نباید انتخابات گسست و ریزش را ایجاد کند.

وی تأکید کرد: بسیج ارزشمندتر از آن است که خرج انتخابات شود و فقط باید به عنوان سرباز نظام در خط ولایت حرکت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه همزمان با حماسه سیاسی باید حماسه اقتصادی را خلق کنیم، گفت: تحریم سبب می‌شود ظرفیت‌های پنهان آشکار شده و از همین حیث در حوزه تولید و اشتغال در تمام صنایع باید به خودکفایی برسیم.

به گفته نقدی از تحریم نباید ترسید و از آن برای خودکفا شدن استفاده کرد که نقش بسیج در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/70023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول