اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 63

نجیب‎زاده: دشمن به دنبال حضور حداقلی در انتخابات است

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه دشمن به دنبال حضور حداقلی در انتخابات است، گفت: سخنان رهبری به عنوان یک فرد حکیم و دانا دارای حکمت و ابعاد گوناگون است که برخی از افراد چندین سال بعد ابعاد آن را درک می‎کنند.

نجیب‎زاده: دشمن به دنبال حضور حداقلی در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن نجیب‎زاده در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: ما دوران مقدس، 9 دی، 22 بهمن و رفتارهای مشابه در چنین روزهایی را حماسه می‎نامیم.

وی ادامه داد: دلیل اینکه روز 9 دی، دفاع مقدس و 22 بهمن را با نام حماسه 9 دی و حماسه 22 بهمن یاد می‎کنیم این است که در آن روز اتفاقات بی‎بدیل، بی‎نظیر و شجاعانه رخ داده و حماسه یک رفتار و عمل دلیرانه و بی‎نظیر است.

سخن حکیم از روی حکمت است و سخنان رهبری ابعاد و حکمت‎های فراوان دارد

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به نام‎گذاری سال 1391 توسط مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطرنشان کرد: وقتی حکیمی نکته و سخنی را می‎گوید از روی دانایی و حکمت آن را بر زبان می‎آورد.

وی افزود: افراد بعضی از ابعاد این حکمت را متوجه می‎شوند و درک می‎کنند و بخاطر همین است که برخی از مسئولان ابعاد گوناگون فرامین حضرت آقا را بعد از چندین سال متوجه می‎شوند.

نجیب‎زاده بیان کرد: در سال‎های گذشته دشمن تمام انرژی و فعالیت‎‎های خود را متمرکز کرده بود بر اینکه کشور و نظام ما را دچار مشکل کند و در سال1391 ما چندین رزمایش را به عنوان تمرین رزم واقعی در راستای مقابله با تهدیدهای دشمن انجام دادیم.

وی متذکر شد: دشمن در سال 1391 اهدافی را با فعالیت‎های مختلف در عرصه اقتصاد بین‎المللی و داخلی دنبال کرده است و به این فکر است که ثمره فعالیت‎های خود در سال گذشته را امسال دریافت کند.

این مسئول ابراز داشت: بخشی از این نابسامانی‎ها در اقتصاد کشور مربوط به مسائل و نابسامانی‎های بین‎المللی است و بخشی از آن داخلی است.

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان تاکید کرد: قرار است در سال 1391 با ایجاد یک حماسه اقتصادی مقابل اهداف و برنامه‎ریزی‎های دشمن بایستیم و نگذاریم نتیجه فعالیت‎های خود در سال 1391 را امسال دریافت کند.

دشمن در سال گذشته دست به تحریم انتحاری زده است

وی گفت: یکی از برنامه‎های دشمن در سال گذشته انجام یک تحریم انتحاری بود که به واسطه این تحریم‎ها قصد خسته و تحریک کردن مردم برای ایستادن جلوی نظام را داشته است.

نجیب‎زاده تصریح کرد: با اینکه این تحریم‎ها دامن خود غرب، اروپا و آمریکا را نیز گرفته است ولی راضی بوده این آسیب‎ها را بپذیرد ولی به ایران ضربه محکمی بزند، به این دلیل است که می‎گوییم دست به تحریم انتحاری زده است

هدف دشمن از فشارهای گوناگون به ایران حضور حداقلی مردم در انتخابات است

وی افزود: هدف دشمن از وارد کردن این فشارها این بوده که مردم در انتخابات شرکت نکنند یا با حضور حداقلی شرکت کنند.

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان توضیح داد: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری با انتخاب حماسه سیاسی برای شعار سال تاکید بر انجام یک حرکت بی‎بدیل و بی‎نظیر و به عبارتی خلق یک حماسه سیاسی داشته و دارند.

وی تاکید کرد: همه ما برای اینکه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم وظیفه داریم در انتخابات امسال یک حماسه سیاسی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/83004/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول