اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقشه راه ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، شعار سال جدید را نقشه راه ملت ایران قلمداد و عنوان کرد: این نقشه راه در مرحله نخست برای خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن و در مرحله دوم نشان دادن راه سربلندی ملت ایران تعیین شده است.

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقشه راه ملت ایران است

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به مزین شدن سال جاری به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: ولی فقیه بعنوان دیده‌بان، سیاست‌مدار هوشمند و مدیری است که از بالا تمامی فتنه‌های دشمن را زیر نظر داشته و بر اساس نوع فتنه‌های دشمن برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی از توطئه‌های دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد مشکلات اقتصادی برای ایران با رویکرد تحریم‌ها به عنوان دو توطئه مهم در سال پیش‌رو نام برد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برای خنثی کردن این دو توطئه دشمن، نسبت به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اقدام کردند تا نقشه دشمن را در دو بعد سیاسی و اقتصادی نقش بر آب کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان همچنین شعار سال جدید را در حقیقت نقشه راه ملت ایران قلمداد و عنوان کرد: این نقشه راه در مرحله نخست برای خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن و در مرحله دوم نشان دادن راه سربلندی ملت ایران تعیین شده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و امیدواری دشمن برای رسیدن به اهدافش در انتخابات و مسائل سیاسی موجود در اطراف آن بیان داشت: برای ناامید کردن دشمن و کشیدن دندان طمع دشمن نیاز به خلق حماسه‌های بزرگی مانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، 9 دی سال 88 و حماسه حسینی است.

حسینی دیباجی تصریح کرد: برای خلق چنین حماسه‌ای در سیاست نیاز به بصیرتی جدی و یک هوشیاری واقعی است تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، امیدهای دشمن را هم در زمینه‌ سیاست و هم در بخش اقتصادی ناامید کنیم.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و توجه به معیارهای انتخاب فرد اصلح، توسط مقام معظم رهبری را در خلق حماسه سیاسی موضوعاتی مهم قلمداد کرد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان همچنین قناعت، صرفه‌جویی و دوری از تجملات را برای تحقق حماسه اقتصادی تعیین کننده دانست و افزود: با وجود تحریم‌های دشمن از ابتدا تاکنون و شدت یافتن فشارها و تهدیدهای استکبار در سال‌های اخیر، حرکت روبه جلوی ایران اسلامی نه تنها متوقف نشده است بلکه در تمامی زمینه‌ها موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای نیز داشته است.

وی متذکر شد: تحریم اقتصادی و بروز مشکلات اقتصادی توسط دشمن برای ایجاد نارضایتی مردم ایران و رسیدن به اهداف خود بوده اما با مقاومت ملت شجاع ایران در برابر همه مشکلات، دشمن در مقابل ایران شکست سنگینی خورده است.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول