اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

حماسه سیاسی و اقتصادی سرلوحه کار مسئولان باشد

فرماندار بستک گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی سرلوحه کار مسئولان باشد.

حماسه سیاسی و اقتصادی سرلوحه کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محمد مشتاق زاده پیش از ظهر امروز در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان بستک اظهار داشت: شعار سال، نقشه راهی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در آغاز هرسالی تبیین و ترسیم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره باید شعار سال را به عنوان نقشه راه و راهنما داشته و به عنوان یک مرجع برای خدمت گزاری، این چارچوب را سرلوحه امور خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: با همدلی و وحدت مسئولان و دعای خیر مردم، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با حفظ روحیه کار و تلاش مضاعف و خدمت رسانی بی منت در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش آفرینی مثبتی داشته باشند.

مشتاق‌زاده افزود: حضور جهادی و حماسی مردم ایران اسلامی در دو امر مهم سیاست و اقتصاد به طور یقین نقشه‌های پلید دشمنان را نقش بر آب می‌کند و به حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی نیز سرعت می‌بخشد.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک تصریح کرد: مردم با حضور حماسی و انقلابی خود در کنار مسئولان نظام اثبات کرده اند به شعائری که در اوایل هر سال از سوی مقام معظم رهبری اعلام می شود به عنوان یک حکم شرعی نگاه می‌کنند و در راستای اجرایی کردن آن از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و در طول این سالها این مهم را به خوبی ثابت کرده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک خاطرنشان کرد: به طور یقین در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با همت بلند مردم و مسئولان گام های مؤثری در مسیر اهداف نظام اسلامی برداشته می‌شود.

مشتاق زاده سال 91 را سالی تؤام با موفقیت‌های ملی و بین المللی برای ملت ایران برشمرد و افزود: در سال گذشته علی‌رغم میل بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و به رغم تحریم‌های استکبار جهانی، مردم ولایتمدار ایران اسلامی توانستند با تأسی از رهنمون‌های مقام معظم رهبری تمام دشواری‌ها و مشکلات پیش آمده به ویژه در حوزه اقتصادی را پشت سر بگذارند.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود با اشاره به حضور حماسی مردم در روزهای 9 دی و 22 بهمن افزود: در سال 92 نیز ملت مسلمان ایران اسلامی در آزمون‌های پیش رو به ویژه انتخابات خرداد ماه به حول و قوه الهی پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول