اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ملی خلیج فارس

جشنواره پویانمایی با نمایش 26 اثر در حال اجرا است

همزمان با روز ملی خلیج فارس جشنواره پویانمایی فعالیتش را در اردبیل آغاز کرده و 26 اثر منتخب در حال نمایش آثار هستند.

جشنواره پویانمایی با نمایش 26 اثر در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره که عصر امروز نیز در اردبیل برگزار شد، حدود شش اثر به نمایش درآمد تا علاقمندان بتوانند از جذابیت‌های هنر انیمیشن و پویانمایی استفاده کنند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از 59 اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس، 26 اثر دیروز و امروز در سالن فدک به نمایش گذاشته شد.

منصور شرفی تصریح کرد:‌ هنرمندانی از استان‌های مختلف در این جشنواره حضور پیدا کرده بودند که شامگاه امروز این جشنواره با معرفی برترین آثار در بخش بهترین فیلم، انیما و تدوین به پایان رسیده و دفتر اولین دوره این جشنواره بسته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: منتخبان این جشنواره 9 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس مورد تجلیل قرار می‌گیرند تا بیش از گذشته نام و یاد خلیج فارس بر دل‌ها ساری و جاری باشد.

شرفی اضافه کرد: از 26 اثر راه‌یافته به این مسابقات، هفت اثر مربوط به هنرمندان استان اردبیل بود که توانستند آثار ارزشمندی را با موضوعات مرتبط با جشنواره به نمایش بگذارند.

این مسئول، استقبال هنرمندان از این جشنواره را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم برگزاری این جشنواره‌ها ادامه یافته و در سال‌های آینده شاهد برگزاری متنوع این جشنواره با گروه‌های هنری مختلف باشیم.

اردبیل جز سه استان برتر در حوزه شعر فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین گفت:‌ استان اردبیل در برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر جز سه استان برتر شناخته شد.

شرفی افزود: در آیین نکوداشتی که در تهران برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های همدان، اردبیل و فارس به خاطر برگزاری موفقیت‌آمیز هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر تجلیل شدند.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره منطقه‌ای شعر فجر بهمن‌ماه سال گذشته به میزبانی اردبیل و با حضور مشاور وزیر و به همت شاعران منطقه شمال‌غرب کشور برگزار شد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول