اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد

برگزاری 3 کارگاه تخصصی آموزش پزشکی در جشنواره سلامت پردیس

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از برگزاری 3 کارگاه تخصصی آموزش پزشکی در جشنواره سلامت پردیس خبر داد.

برگزاری 3 کارگاه تخصصی آموزش پزشکی در جشنواره سلامت پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده در آیین برگزاری جشنواره سلامت پردیس جم اظهار داشت: برگزاری جشنواره سلامت تأثیر زیادی بر بهبود شاخص‌های بهداشتی در منطقه دارد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در این جشنواره تدارک دیده شده و استقبال خوبی نیز از غرفه بهداشت و درمان نفت به عمل آمده است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از برگزاری 3 کارگاه تخصصی آموزش پزشکی در جشنواره سلامت پردیس خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری 3 کارگاه آموزشی (ایدز، زخم‌های گوارشی و فشار خون) از برنامه‌های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر طی برگزاری این جشنواره است.

رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های مستقر در عسلویه نیز با اشاره حضور بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در جشنواره سلامت پردیس جم گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اختصاص غرفه‌ای در متراژ 45 مترمربع مسقف و 40 مترمربع فضای باز و با کارگاه‌های مختلف پزشکی، پزشک مشاور سلامت و ... در دومین جشنواره پتروشیمی سلامت منطقه پارس جنوبی حضور یافته است.

علی شاه‌آبادی ابراز داشت: غرفه بهداشت و درمان بزرگترین غرفه در بین شرکت‌کنندگان در جشنواره است که به علت غرفه‌آرایی زیبا و مناسب و ارائه خدمات متنوع و اطلاع‌رسانی مختلف در بخش‌های بهداشتی و درمانی، بیشترین بازدیدکننده را نیز به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ارائه کتابچه‌های آموزشی با موضوعات مختلف پزشکی، برگزاری مسابقات کتبی پزشکی خانواده با موضوعات(آزمایشات پزشکی، دندانپزشکی و نقش خانواده در پیکار با سیگار) و اهدای جوایز، ارائه نمودارهای طب صنعتی، تیمپانومتری (ارزیابی وضعیت پرده صماخ)، بینایی سنجی و تست قند خون از جمله برنامه‌های بهداشت و درمان صنعت نفت است.

این مسئول در پایان بیان کرد: آموزش بهداشت دهان و دندان با ارائه سی‌دی‌های تصویری، آموزش بهداشت دهان و دندان، اسپیرومتری (تست ارزیابی عملکرد ریه) و همچنین استقرار یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی و انجام عملی احیای قلبی ریوی توسط پرستار برای بازدیدکنندگان از جمله فعالیت‌های غرفه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول