اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌ها فردا افتتاح می‌شود

بخشدار آسارای کرج از برپایی پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌های بخش آسارا خبر داد و گفت: این جشنواره از فردا 8 اردیبهشت ماه آغاز و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌ها فردا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن محمدی ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران از برپایی پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌های بخش آسارا خبر داد و اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برپایی این جشنواره انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین اقدامات لازم جهت پاکسازی جاده و پارکینگ، استقرار نیروهای کلانتری‌ها و پلیس راه به منظور برقراری امنیت و همچنین اینترنت پرسرعت نیز توسط مخابرات برای انعکاس اخبار انجام گرفته است.

*جشنواره لاله‌ها از فردا آغاز به کار می‌کند

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره از فردا افتتاح می‌شود و از روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه عموم مردم می‌توانند از این باغ زیبا بازدید به عمل آورند.

محمدی همچنین ادامه داد: اداره کل گردشگری تولیت برگزاری این جشنواره را به شرکت خصوصی تاچ و اطلاع‌رسانی این جشنواره در مسیر جاده چالوس و سطح شهر نیز توسط این بخش خصوصی انجام می‌شود.

بخشدار آسارا یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در ایام هفته از ساعت 9 صبح لغایت 18 و در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 13 از پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌ها بازدید کنند.

وی به برنامه‌های جانبی جشنواره باغ لاله‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اردوها و برنامه‌های متعددی توسط ادارات در این مکان صورت می‌گیرد.

سیرایی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود بازدید از جشنواره باغ لاله‌ها امسال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت و همچنین تاریخ خاتمه این نمایشگاه 20 اردیبهشت ماه است.

به گفته وی سال گذشته 520 هزار نفر از چهاردهمین جشنواره باغ لاله‌ها بازدید کردند.

انتهای پیام/2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول