اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های عسلویه خبر داد

آموزش عملی امداد و نجات در جشنواره سلامت جم

رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های عسلویه از آموزش عملی امداد و نجات و تنفس مصنوعی در جشنواره سلامت جم خبر داد.

آموزش عملی امداد و نجات در جشنواره سلامت جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، علی شاه‌آبادی در آیین اختتامیه جشنواره سلامت پردیس جم اظهار داشت: تلاش برای افزایش سطح کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت‌های اساسی بهداشت و درمان نفت است.

وی افزود: ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز مراکز موجود از برنامه‌هایی است که در بهبود شاخص‌های سلامتی تاثیرگذار است.

این مسئول خاطر نشان کرد: رسالت مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صیانت از سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان است، زیرا آنان سرمایه‌های انسانی صنعت نفت هستند.

شاه‌آبادی به کیفیت مطلوب جشنواره دوم سلامت اشاره کرد و گفت: در این جشنواره برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شد و مقوله‌های مهم سلامت به کارگروه‌های جداگانه تقسیم‌بندی شدند که می‌توان به عنوان مثال تغذیه و سلامت روان را نام برد که به کارگروه تغذیه و کارگروه سلامت روان تقسیم شده است.

وی اضافه کرد: در غرفه بهداشت و درمان سعی شد نوآوری‌های جدیدتری نسبت به نخستین جشنواره در ارائه خدماتی بهداشتی درمانی داشته باشیم که می‌توان به تشخیص گروه خونی با توجه به اهمیت آن و سلامت حیطه کار، تیمپانومتری (ارزیابی پرده گوش) به دلیل اهمیت سلامت پرده گوش کودکان به احتمال درگیری عفونتهای گوش که با این وسیله به بررسی و ارزیابی و تشخیص عفونت پرده گوش اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: بینایی‌سنجی کامپیوتری برای غربالگری مشکلات چشم مراجعین و ارجاع آنها به مراکز درمانی بالاتر برای ادامه درمان و توجه به سلامت بهداشت دهان و دندان و ترویج فرهنگ مسواک در کودکان نیز از دیگر ابتکارات این جشنواره بود.

رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های عسلویه از آموزش عملی تنفس مصنوعی در جشنواره سلامت جم خبر داد و متذکر شد: آموزش عملی امداد و نجات، آموزش باز کردن راه هوایی و آموزش عملی تنفس مصنوعی برای مراجعین توسط پرستاران حرفه‌ای از جمله ابتکارات این جشنواره بوده است.

شاه‌آبادی اذعان داشت: تمام مسئولان برای برگزاری مطلوب و بهینه این جشنواره تلاش کردند و بهترین و با کیفیت‌ترین جشنواره را ارائه کردیم.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول