اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

آموزش و مهارت کارگران جزو الزامات پیمانکاران است

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: آموزش و مهارت‌آموزی کارگران جزو الزامات توسعه همه‌جانبه برنامه‌های عمرانی و اجرایی است که به نظر می‌رسد این حرکت نافذ و تأثیرگذار باشد.

آموزش و مهارت کارگران جزو الزامات پیمانکاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: اعضای شورای فنی استان اردبیل بر تمامی پروژه‌های ملی و استانی اجرا شده در استان اردبیل نظارت داشته و نظارت این اعضا بر اجرای این پروژه‌ها نافذ و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اعضای شورای فنی استان می‌توانند بر روند اجرای پروژه‌های ملی و استانی اجرا شده در استان نظارت داشته و به لحاظ فنی راهکارهای لازم را پیشنهاد دهند.

میرجعفریان با تاکید بر تسریع در اتمام اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در سوم خردادماه خاطر نشان کرد: پیمانکاران این طرح‌ها لازم است در آموزش و مهارت کارگران خود تلاش کرده و در موعد مقرر پروژه‌ها را تمام کنند.

این مسئول هماهنگی با انجمن صنفی پیمانکاران را در جهت ارایه آموزش‌های لازم به کارگران ضروری دانست و خواستار اهمیت ویژه پیمانکاران طرح‌های اجرا شده به این موضوع شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ارایه شده به کارگران و فعالان عرصه ساختمان می‌تواند یکی از زمینه‌های خوب توسعه کیفی ساخت و سازها باشد، اضافه کرد: ساخت و سازی که در آن شناسنامه فنی رعایت شده و جزو الزامات باشد ساختمان مقبول و مقاوم در برابر تهدیدهای طبیعی است.

میرجعفریان با یادآوری اینکه نظر کارشناسان و متخصصان حوزه عمران شهری و ساخت و سازها همیشه نافذ و تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: بهتر است مهندسان ناظر و متخصصان حوزه ساخت و ساز نیز در این باب اهتمام جدی داشته باشند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای ایمن علاوه بر ایجاد رضایتمندی عمومی، دغدغه‌های مردمی را نیز به حداقل می‌رساند.

تاکید بر تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های آبرسانی نمین خواستار تکمیل سریع پروژه‌های آبرسانی و مجتمع‌های در حال احداث شد.

میرجعفریان گفت: آبرسانی به 14 روستای باقی‌مانده در منطقه آغاز شده است که امیدواریم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) نمین که از هشت سال پیش شروع شده به صورت کامل تکمیل شده و ساکنان عنبران و 28 روستای اطراف از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را پنج میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این مجتمع به 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

میرجعفریان همچنین از تقاطع همسطح ورودی شهر نمین و پل رودخانه گلشن چای بازدید کرد و بر اجرا و تکمیل فضای سبز و سیستم روشنایی این تقاطع با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/62006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول