اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه چهارمحال و بختیاری:

کارگران بسیجی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: همایش استانی و تجلیل از برگزیدگان و بسیجیان نمونه در سطح کارخانجات و شرکت‌های استان در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

کارگران بسیجی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عیسی حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته بسیج کارگری نامگذاری شده و این سازمان علاوه بر فضاسازی در شهرها و شهرک‌های صنعتی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی این هفته را گرامی می‌دارد.

وی افزود: عطر افشانی و غبارروبی از قبور مطهر شهدای گمنام، حضور یکپارچه کارگران بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار مدیران کل، کارمندان ادارات، کارفرمایان و کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، افتتاح حوزه و پایگاه مقاومت در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن از برنامه‌های هفته بسیج کارگری است.

حیدری ادامه داد: همایش استانی و تجلیل از برگزیدگان و بسیجیان نمونه در سطح کارخانجات و شرکت‌ها در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به جایگاه بسیج، گفت: اندیشه ولایت و ولایت‌مداری به صورت اجرایی با لبیک گویی ملت و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به ظهور رسید و بسیج شجره طیبه آن به دنیا معرفی شد.

وی افزود: روحیه شهادت طلبی، شجاعت، سلحشوری و اخلاص معنوی از ویژگی‌های بسیجیان است که این شاخصه‌های اصیل را در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و پاسداری از ارزش‌های اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول