اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال بختیاری:

کارگران عامل پویایی جامعه هستند

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر در جامعه اسلامی بین کارگران و کارفرمایان همکاری وجود داشته باشد جامعه روز به روز پویاتر می‌شود.

کارگران عامل پویایی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمد‌علی نکونام در نمازجمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد اظهار داشت: بهترین الگو برای خانم‌های جامعه ما حضرت فاطمه زهرا (س) و هویت زن مسلمان به فاطمی زندگی کردن و حفظ حجاب خویش است.

وی با اشاره به روز شوراها و هفته شهر و شهروند گفت: کسانی که می‌خواهیم در انتخابات شهر و روستا انتخاب کنیم باید دارای خصایصی همچون تعهد، تخصص، امانت‌داری و پیروی از گفتمان عدالت و پیشرفت باشد، چرا که آبادی شهر به دست توانای چنین مردانی عملی خواهد شد.

نکونام با تبریک روز کارگر به کارگران کشور خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام برای کارگر ارزش زیادی قائل است و در روایات آمده که عرقی که کارگر می‌ریزد همچون خون شهیدی است که در راه خدا جاری می‌شود.

وی افزود: اگر در جامعه اسلامی بین کارگران و کارفرمایان همکاری وجود داشته باشد جامه روز به روز پویا‌تر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد توسعه هر چه بیشتر کشور را درگرو فعالیت‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر قرار است کشوری به رشد و تعالی برسد نیازمند داشتن یک نظام آموزش و پرورش قوی است.

وی ادامه داد: فرزندان ما 12 سال از زندگی خود را در خدمت این نهاد عظیم است و این زمان می‌تواند به عنوان فرصتی برای به اوج شکوفایی رساندن فرزندان ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال بختیاری به هفته زمین پاک نیز اشاره داشت و افزود: زمینی که در آن حق حیات یافته‌ایم امانتی است که باید به آیندگان خود برسانیم پس نیاز است با رعایت نظافت، رعایت حقوق شهروندی و احساس مسئولیت از این ودیعه الهی بیش از پیش مراقبت کنیم.

انتهای پیام/68006/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول