اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و تعاون آمل:

مسابقات ورزشی کارگران آمل برگزار می‌شود

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل گفت: مسابقات فرهنگی و ورزشی کارگران آمل در چهار رشته ورزشی به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

مسابقات ورزشی کارگران آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد رمضانی صبح امروز در در ستاد هماهنگی روز کارگر و روز معلم با اشاره به اینکه هفته کار و کارگر فقط مختص کارگران نیست، اظهار داشت: همه کسانی که در تولید سهم دارند و در این راستا تلاش می‌کنند در این ایام از فعالیت آنان تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگران مبتکر، خلاق و توانمند به مناسبت این هفته تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: کارگران زن سرپرست خانوار و تشکل‌های نمونه در صیانت از نیروی کار نیز به مناسبت این هفته تقدیر می‌شوند.

رمضانی با اعلام اینکه بازدید گروهی مدیران از واحدهای صنعتی و اهدای شاخه گل به کارگران مانند سنوات گذشته صورت می‌گیرد، بیان داشت: در سال گذشته 500 شاخه گل به کارگران تقدیم شد.

رئیس اداره کار و تعاون آمل با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر و کارگران مصدوم ناشی از کار نیز در برنامه‌های این هفته قرار دارد، تصریح کرد: شبکه پیامک این اداره نیز برای تکریم ارباب رجوع و برای آگاهی کارگران و کارفرمایان از رای‌های صادره شورای حل اختلاف در این هفته رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و ورزشی کارگران در چهار رشته ورزشی به مناسبت این هفته برگزار می‌شود، یادآور شد: در این مسابقات 20 تیم کارگری از پنجم تا 12 اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای تکریم جایگاه کارگران در گلزار شهدا قطعه‌ای به شهدای کارگر یا نمادی به عنوان شهدای کارگر نام‌گذاری شود، افزود: این امر به حفظ شانیت و جایگاه کارگران کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج کارگری در شهرک صنعتی آمل نیز به مناسبت هفته کار و کارگر آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان به مناسبت این هفته نیز در برنامه‌های این ستاد جای دارد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول