اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

تسریع در روند احداث پروژه‌های راه‌سازی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: احداث پروژه‌های راه‌سازی با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

تسریع در روند احداث پروژه‌های راه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، خلیل محبت‌خواه در جلسه شورای تأمین مسکن و حمل و نقل چالدران که شنبه شب در سالن جلسات فرمانداری چالدران برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد راه‌های روستایی آسفالت و شوسه در مناطق محروم از جمله اولویت‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به برخورداری روستاهای شهرستان چالدران از راه‌های مناسب، خاطرنشان کرد: تاکنون 85 کیلومتر راه روستایی آسفالت و 131 کیلومتر راه شوسه برای استفاده 92 روستا در شهرستان چالدران احداث شده است.

محبت‌خواه از اجرای طرح احداث دیوار حائل و لکه‌گیری محورهای شهرستان چالدران در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون احداث جاده اصلی خوی- چالدران با تلاش مأموران راهداری آذربایجان‌غربی در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: احداث و بهسازی راه‌های فرعی و روستایی در آذربایجان‌غربی از پیشرفت بالایی برخوردار است به طوری که در سال گذشته 20 کیلومتر راه روستایی در چالدران بهسازی و آسفالت شده است.

وی به پروژه‌های راه‌سازی در حال اجرا اشاره کرد و گفت: احداث محور روستایی ناور- شیخ سلو به طول 23 کیلومتر و احداث راه فرعی چالدران – کشمش تپه به طول 43 کیلومتر از جمله این پروژه‌هاست.

محبت‌خواه ادامه داد: بسیاری از این طرح‌ها در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول