اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با صد و یکمین سفر استانی رئیس جمهور

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان مستقر شد

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان از استقرار ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان هم‏زمان با صد و یکمین سفر استانی رئیس جمهور خبر داد.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان مستقر شد

اسماعیل صادقی دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در آستانه سفر استانی ریاست جمهوری، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی مربوط به دور چهارم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان، روز پنج‏شنبه در اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان به مراجعان پاسخ می‏دهد.

وی تصریح کرد: مراجعان می‏توانند درخواست‏های مربوطه را در حوزه‌هایی از جمله فعالیت‏های مسکن، زمین و ساختمان به این ستاد ارائه دهند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان افزود: این ستاد در ساختمان اداره راه و ترابری شهرستان سمنان واقع در میدان بسیج سمنان مستقر شده و با حضور معاون تام‏الاختیار وزیر و نماینده تام‏الاختیار این اداره کل استان سمنان به تقاضاهای واصله رسیدگی می‏کنند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خرداد ماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

رئیس‌جمهور در این سفر در بیش از 45 شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول