اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

18 واحد مسکن مهر مددجویان پارس‌آباد تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل از تکمیل پروژه 18 واحدی مسکن مهر مددجویان شهرستان پارس‌آباد با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد.

18 واحد مسکن مهر مددجویان پارس‌آباد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی پارس‌آباد اظهار داشت: با تکمیل این پروژه، بخشی از مددجویان بهزیستی قادر خواهند بود، صاحب سرپناه شده و از خدمات مرتبط استفاده کنند.

وی، حل مشکل گازرسانی این پروژه‌ها را متذکر شد و تصریح کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب و برق استان نیز به زودی برآورد ریالی شبکه آب و فاضلاب و برق‌رسانی این طرح را محاسبه و اعلام می‌کنند تا در مدت 10 روز آینده در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: به زودی 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات فروش اوراق مشارکت برای طرح ملی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری شهرستان پارس‌آباد ابلاغ می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در روزهای اخیر 22 میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه‌خانه در حال احداث پارس‌آباد ابلاغ شده و این طرح مشکل اعتباری ندارد و با سرعت خوبی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: پیمانکار این تصفیه‌خانه مکلف شده دیوارهای ضلع شمالی و غربی را تا یک ماه آینده و عملیات اجرایی و بتن‌ریزی این سازه را تا پایان شهریورماه سال‌جاری به پایان برساند.

استاندار اردبیل، تصفیه‌خانه فاضلاب را از نیازهای جدی شهر پارس‌آباد دانست و یادآور شد: به دلیل نبود تصفیه‌خانه فاضلاب مردم این شهر به ویژه در ماه‌های گرم سال به خاطر انتشار بوی نامطبوع با مشکل و معضل اساسی رو‌به‌رو هستند.

نیکزاد از پیمانکار خواست از چند جبهه کارها را به پیش ببرد تا روند اجرایی این پروژه شتاب بگیرد.

وی بر لزوم بررسی نقشه تفکیکی، احداث فضای سبز و ایجاد امکانات و زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در این پروژه تأکید کرد.

نیکزاد با بیان اینکه ظرفیت و گنجایش آرامستان پارس‌آباد تکمیل شده، نسبت به احداث آرامستان جدید در مکان مناسب تاکید کرد.

پرداخت یک میلیارد تومان برای ساحل‌بندی رود ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: در روزهای اخیر با هدف تسریع در روند اجرایی ساحل‌بندی و ساماندهی رودخانه ارس در روستای اولتان پارس‌آباد، 10 میلیارد ریال به این پروژه عظیم پرداخت شد.

نیکزاد افزود: طرح ساحل‌بندی ارس هم‌اکنون با شتاب خوبی در حال اجرا است و تا یک ماه آینده 200 متر از حوزه قلعه تاریخی اولتان ساحل‌بندی می‌شود.

وی عنوان کرد: ساحل‌بندی و ساماندهی رود ارس موجب جلوگیری از پیشروی این رودخانه پر آب و نیز جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و دیواره‌های قلعه اولتان، فرسایش خاک و نیز طغیان این رودخانه مرزی می‌شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اجرا و تکمیل فاز بعدی این پروژه موجب آزادسازی قلعه اولتان می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های گردشگری و توسعه صنعت توریسم منطقه اضافه کرد: در صورت آزادسازی، مرمت و احیای قلعه تاریخی اولتان گردشگران زیادی از این مکان تاریخی دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول