اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 270 میلیارد تومانی برای ساخت مسکن مهر خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در سال‌های 89، 90 و سال گذشته برای ساخت واحدهای مسکن مهر خراسان جنوبی 268 میلیارد و 950 میلیون تومان هزینه شده است.

هزینه‌کرد 270 میلیارد تومانی برای ساخت مسکن مهر خراسان جنوبی

مسعود مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با مسکن مهر خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال 90 تعداد 2 هزار و 52 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک‌هزار و 515 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت تحویل داده شده است، ادامه داد: همچنین در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 435 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: برای بازسازی بافت‌های فرسوده در سال 90 تعداد 102 واحد در بافت فرسوده استان واگذار شده است.

واگذاری 6 هزار واحد در سال گذشته

مالکی یکی از مزایای مسکن مهر را خانه‌دار شدن جوانان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 6 هزار و 327 واحد به متقاضیان مسکن مهر خراسان جنوبی تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 4 هزار واحد به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری 2 هزار و 300 واحد مسکن مهر در سال گذشته به متقاضیان در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خبر داد و یادآور شد: از مجموع واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده در سال گذشته 27 واحد در بافت‌های فرسوده بوده است.

تحویل 9 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی

مالکی مجموع واحدهای افتتاح شده در سال‌های 89، 90 و سال گذشته را 8 هزار و 965 واحد دانست و متذکر شد: اعتبار هزینه شده برای ساخت این واحدها حدود 268 میلیارد و 950 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های 89، 90 و سال گذشته 8 هزار و 965 واحد تحویل داده شده است، گفت: از این تعداد 6 هزار و 27 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تعداد واحدهای واگذار شده به شهرهای زیر 25 هزار نفر را 2 هزار و 809 واحد دانست و اذعان داشت: از مجموع واحدهای واگذاری 129 واحد به متقاضیان مسکن مهر در بافت‌های فرسوده تحویل داده شده است.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول