اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سخنی که پایه علمی ندارد به زبان نیاوریم / روی هوا نمی‌توان حرف زد

استاندار اردبیل با انتقاد از سئوال یکی از خبرنگاران که در خصوص نامناسب بودن ساخت و ساز مسکن مهر پرسید، گفت: ما نباید حرفی بزنیم که هیچ مبنای علمی نداشته باشد بلکه ضرورت دارد کارشناسی شده و در حیطه دانسته‌های خود حرف بزنیم.

سخنی که پایه علمی ندارد به زبان نیاوریم / روی هوا نمی‌توان حرف زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در نشست خبری خود اظهار داشت: اینکه ادعا می‌شود برخی از واحدهای مسکن مهر در زمین‌هایی ساخته شده که توپوگرافی آن مدنظر نبوده و آزمایشات خاک در آن صورت نگرفته و یا مهندسان ناظر و محاسب قصور و کوتاهی کرده‌اند شایعه‌ای بیش نیست و امیدواریم که مطبوعات حرفی نزنند که در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: نمی‌توان روی هوا حرفی را زد و ادعایی را داشت بلکه سخن و ادعایی که می‌کنیم باید سندیت داشته باشد و مرجع قانونی و رسمی آن را اعلام کرده باشیم.

استاندار اردبیل افزود: رشته بنده مهندسی ساختمان است و قطعاً از رشته تخصصی بیماری‌های قلبی اطلاعی ندارم که بخواهم در این زمینه برای مردم اظهار نظر کنم در حالی که بنده به عنوان یک مهندس اعلام می‌کنم که تمامی واحدهای مسکن مهر ناظر و محاسب داشته و مشکلی از لحاظ خاک و آزمایشات آن وجود ندارد.

نیکزاد ادامه داد: اینکه ادعا می‌شود مجتمع مسکن مهر شام اسبی و پیله‌سحران از لحاظ مهندسی ساخت مشکل دارد قابل قبول نیست و نباید به نگرانی‌های مردم دامن زد.

وی در خصوص مسکن مهر مشگین‌شهر نیز تاکید کرد: در نشست اخیری که با مسئولان و اعضای تعاونی داشتیم قرار شد واحدها به صورت 100 درصد تکمیل شده تحویل متقاضیان شود.

رئیس شورای اداری استان در خصوص مشکل تصفیه‌خانه مشگین‌شهر نیز یادآور شد: در این زمینه وزارت نیرو تصمیم‌گیری می‌کند که ما باید از آب سد به روستا آب بدهیم یا تصفیه‌خانه، که اگر قرار است از سد آب بدهیم دیگر پرورش ماهی در پشت سد سبلان منتفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان گفت: ما منتظر پاسخ وزارت نیرو هستیم تا در زمینه تامین آب شرب روستایی از تصفیه‌خانه یا سد با اطلاع‌رسانی دستوری صادر شود تا بتوانیم کار را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/62007/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول