اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعلام برنامه‌‌های سفر رئیس‌ جمهور به استان آذربایجان‌شرقی / افتتاح همزمان پروژه‌های مهر ماندگار و 36 هزار مسکن مهر

استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر رئیس‌ جمهوری به استان در جریان دور چهارم سفرهای استانی خبر داد و گفت: در این سفر پروژه‌های مهر ماندگار و 36 هزار مسکن مهر افتتاح می‌شود.

اعلام برنامه‌‌های سفر رئیس‌ جمهور به استان آذربایجان‌شرقی / افتتاح همزمان پروژه‌های مهر ماندگار و 36 هزار مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی امشب در جمع مدیران استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی در قالب دور چهارم سفرهای استانی به زودی انجام می‌شود.

وی افزود: در این سفر تعدادی از پروژه‌های مصوب مهرماندگار و چندین پروژه عمرانی در استان و 36 هزار مسکن مهر در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسند.

بیگی خاطرنشان کرد: شرکت در کارگروه معدن کشاورزی، سفر به چند شهرستان استان آذربایجان‌شرقی و تجلیل از تلاشگران امدادرسانی و بازسازی زلزله ارسباران از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های پایانی تلاش و خدمتگزاری دولت دکتر احمدی‌نژاد باید تمرکز بیشتری برای به نتیجه رسیدن طرح‌های مهر ماندگار صورت گیرد تا شاهد نتایج شیرین آن باشیم.

علیرضابیگی با بیان این که نزدیک به 60 درصد طرح‌های مهر ماندگار استان، تکمیل یا آماده بهره‌برداری است، تاکید کرد: برای باقیمانده این طرح‌ها هم باید اهتمام مضاعف صورت گیرد و با احصای نیازمندی‌ها و تسریع در اجرای آنها شاهد بهره‌برداری در زمان مناسب باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که ارزش سنواتی 60 پروژه مهر ماندگار استان، بیش از 50 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با شرایط امروز قطعا رقم بالاتری را شامل خواهد شد، افزود: مسئولان استان متعهد هستند که تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن طرح‌های مهر ماندگار صرف کنند تا این پروژه‌ها به عنوان اثر طلایی و زرین در تاریخ توسعه آذربایجان شرقی ثبت شود.

در استان آذربایجان‌شرقی 60 طرح عمرانی از جمله 15 طرح راه و شهرسازی، 24 پروژه آبرسانی و منابع آبی و 10 طرح صنعتی و تولیدی در قالب طرح‌های مهر ماندگار تعریف شده است.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول