اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

1330 برنامه در گرامیداشت هفته زن برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: یک هزار و 335 برنامه متنوع در گرامیداشت هفته زن و تجلیل از مقام شامخ مادران در استان اردبیل برگزار می‌شود.

1330 برنامه در گرامیداشت هفته زن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل خدیجه جعفری اصل صبح امروز در همایش «زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد» در سالن اجتماعات هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: این برنامه‌ها در حوزه‌های تجلیل از مادران، کارگاه‌ها‌ی آموزشی، همایش‌ها، جشن‌ها، حوزه تبلیغات، برپایی نمایشگاه، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در معرفی توانمندی‌های زنان استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه روز اول هفته زن به نام «زن، حماسه‌ساز عرصه سیاست و اقتصاد» نامگذاری شده است، عنوان کرد:‌ «زن و خلاقیت»، «‌زن و عفاف و حجاب برتر»‌، «‌زن، تحکیم بنیان خانواده»، «زن معنویت و سبک زندگی فاطمی»، «زن و بصیرت سیاسی و اجتماعی» و «زن فرهنگ برتر انتظار» از عناوین مهم عرصه گرامیداشت هفته زن است که برنامه‌های متنوعی نیز در همین راستا اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل به هدف اجرای همایش «زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد» اشاره کرد و گفت: تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و مطالعه آن و همچنین نقش الگویی که زنان ما به آن مجهز هستند از هدف‌گذاری‌های اصلی است.

جعفری اصل یادآور شد: در این راستا تبیین اندیشه امام راحل برای بانوان فرهیخته انجام می‌شود تا به خوبی بفهمیم در سنگر سیاست و اقتصاد زن از چه ابهت و عظمتی برخوردار است.

این مسئول بیان کرد: حماسه‌سازی زنان به عنوان نقش‌آفرینان اصلی در خانواده در عرصه سیاست و اقتصاد آثار و برکات ارزشمندی را به همراه دارد که نمونه آن دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران و توجه به اقتصاد مقاومتی با اولویت صرفه‌جویی در مصرف است.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان افزود: زنان ما بهترین صفات و شایسته‌ترین خصایل را از دخت نبی اکرم (ص) یاد گرفته‌اند و ما افتخار می‌کنیم که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی زنان ما گره‌گشای بسیاری از مشکلات در تحقق این شعار هستند.

جعفری اصل با بیان اینکه ابتدای سال و انتهای سال با نام مطهر بزرگ بانوی اسلام نقش بسته است، تصریح کرد: بهترین مکتب و کامل‌ترین سیره سیاستی، علمی و معرفتی مکتب حضرت زهرا (س) است که در آن حیا در اوج است و عفت نمودی کامل دارد.

وی ادامه داد: اگر به این مکتب و آموزه‌های آن تکیه کنیم بشریت و در راس آن خانواده به کمال می‌رسد که این کمال مایه عزت و ابهت ماست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل همه بانوان را به حضور حداکثری در انتخابات با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دعوت کرد و گفت: زنان ما آگاهانه و با بصیرت در این عرصه می‌توانند عزت و شجاعت و همچنین شاخصه ولایت‌مداری خود را به نمایش بگذارند.

جعفری اصل تاکید کرد: در کنار خلق حماسه سیاسی زنان ما در خلق حماسه اقتصادی نیز با تکیه بر آموزه‌های دینی و رونق سبک جمهوری اسلامی می‌توانند برجسته‌ترین نقش‌شان را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این همایش سخنرانان و شرکت‌کنندگان در تبیین نقش و جایگاه زن مسلمان برای موفقیت و توفیق در عرصه سیاسی و اقتصادی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند تا در قالب عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/62005/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول