اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرمانداری سقز:

برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در راستای لبیک به منویات رهبری باشد

مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان سقز گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته زن باید طوری برنامه‌ریزی شود که لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نامگذاری سال باشد.

برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در راستای لبیک به منویات رهبری باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سعادت صالحی در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن بر الگوگیری بانوان و دختران از حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد و گفت: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قراردادن آن بانوی نمونه اسلام و حفظ کرامت می‌توانند در تمامی زمینه‌ها نمود و تبلور داشته باشند.

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز به نامگذاری سال‌جاری به نام سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های هفته زن نیز باید طوری برنامه‌ریزی شود که لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی مکمل هم هستند، گفت: تاریخ انقلاب نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، متحمل فشارهای سیاسی و اقتصادی زیادی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب شده اما حماسه‌های بی‌نظیری نیز به همت مردم بصیر خلق شده است لذا با تامل بر تاریخ میهن عزیزمان، باید فعالیت و حرکت‌ها طوری برنامه‌ریزی شود که این حماسه‌ها ادامه یابد.

صالحی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت هفته زن، امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باید باشد، اذعان داشت: باید این برنامه‌ها با ایجاد شور و اشتیاق برای خلق حماسه‌های پیش‌رو یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همراه باشد از این رو این ستاد نه تنها برای هفته زن بلکه برای خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور و گسترده بانوان در انتخابات برنامه‌ریزی خواهد کرد.

در ادامه این جلسه هر کدام از نمایندگان و مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی به بیان برنامه‌های دستگاه‌های مربوطه در هفته زن پرداختند و در خصوص چگونگی اجرای این برنامه‌ها بحث و تبادل‌نظر کردند.

برگزاری جشن میلاد کوثر، برگزاری همایش عملیاتی‌نمودن شعار سال برای زنان، گلباران مزار زنان شهیده، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی،جشنواره آشپزی، ترویج فرهنگ اهدای خون در بین بانوان از جمله برنامه‌هایی بود که نمایندگان بانوان دستگاه‌های اجرایی برای اجرا در هفته زن مطرح کردند.

انتهای پیام/79010/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول