اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهگلان

40 عنوان برنامه در هفته بزرگداشت زن برگزار می‌شود

فرماندار دهگلان از اجرای 40 عنوان برنامه در هفته بزرگداشت مقام زن در این شهرستان خبر داد.

40 عنوان برنامه در هفته بزرگداشت زن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی و برنامه‌ریزی برنامه گرامیداشت هفته زن در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل از ایثارگران از جمله مادران و همسران شهدا را از برنامه‌های شاخص در هفته زن ذکر کرد و اظهار داشت: ‌در این هفته به صورت ویژه از مقام بانوان ایثارگر و زنان نان‌آور و نام‌آور تجلیل می‌شود.

وی افزود:‌ این برنامه‌ها در قالب برگزاری نمایشگاه، همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی،‌ برنامه‌های ورزشی، نشست‌های تخصصی و‌ پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان مربوطه برگزار می‌شود.

فرماندار دهگلان با بیان اینکه برنامه‌های هفته زن با توجه به نامگذاری روزهای این هفته اجرا می‌شود، با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته زن از سوی نهادها و سازمان‌ها خاطرنشان کرد:‌ زنان در دوران انقلاب اسلامی به جایگاه اصلی خود دست یافته‌اند.

رضایی، برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری مراسم محفل انسی با قرآن، ارائه خدمات رایگان پزشکی، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و مسابقات صنایع دستی را از جمله برنامه‌هایی دانست که در گرامیداشت هفته مقام و جایگاه زن در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی، مسابقات مقاله‌نویسی،‌ خاطره‌گویی نمایشنامه‌نویسی،‌ شب شعر و پیام کوتاه را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد و افزود: برنامه‌های هفته زن در شهرستان دهگلان با محوریت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی، بررسی شیوه‌های اشتغال زنان خود سرپرست،‌ تأثیرات حضور زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و آسیب‌شناسی حضور آنان را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد.

رضایی در پایان با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و ادارات در اجرای برنامه‌های هفته زن مشارکت دارند، ابراز داشت:‌ در این هفته همچنین از بانوان کارآفرین نمونه شهرستانی نیز به صورت ویژه تقدیر می‌شود.

روز میلاد حضرت زهرا (س) دختر پیامبر اکرم (ص) در ایران اسلامی به عنوان روز زن نامگذاری شده و برنامه‌های ویژه بانوان در هفته‌ای با عنوان هفته زن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول