اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آفتاب در یک هفته اخیر کمتر در مازندران آفتابی شد

هوای مازندران در یک هفته اخیر کمتر تابش آفتاب به خود دیده است و بیشتر ایام جو ابری و نیمه ابری به خود گرفته است.

آفتاب در یک هفته اخیر کمتر در مازندران آفتابی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ناپایداری هوای مازندران از روز پنج شنبه هفته گذشته در مازندران شروع شد و تا‌کنون ادامه دارد.

هوای مازندران در یک هفته‌ای که گذشته نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده بود واین وضعیت تاکنون ادامه دارد. 

هواشناسی مازندران وضعیت نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط با بارش پراکنده را نیز تا روز دوشنبه پیش‌بینی کرده بود.

‌همچنین هواشناسی مازندران وضعیت امروز هوای استان مازندران را نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده پیش بینی کرد.

در حال حاضر وضعیت دریا در مازندران نسبتا مواج و سمت باد از شمال شرقی تا غرب و سرعت باد در مازندران چهار تا 10 متر بر ثانیه است.

هواشناسی مازندران بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری را با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به 17 درجه ســـلسیوس اعلام کرد و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به  12 درجه  سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

 هوای مازندران در روز جمعه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده پیش بینی شد و این وضعیت برای روز شنبه نیز ادامه دارد.

وضعیت نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده برای روز یکشنبه نیز توسط هواشناسی مازندران پیش‌بینی شد و در روز دوشنبه نیز هوای مازندران نیمه ابری در برخی ساعت همراه با بارش پراکنده می‌شود.

به گزارش فارس، اهالی مازندران از پنج شنبه هفته گذشته شاهد یک نواختی وضعیت هوا به صورت نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده هستند و می‌توان اعلام کرد که آفتاب حدود یک هفته بر سرزمین علویان مازندران کمتر تابیده است.

مردم در شرق مازندران سه روز، مردم مرکز استان مازندران یک هفته و اهالی دیگر شهرهای مازندران نیز به تناوب شاهد حضور ابر در آسمان مازندران هستند و از بارش جدی باران بهاری در مازندران خبری نیست.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول