اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

شورا محل تاخت و تاز افراد نا‌آگاه نیست

امام جمعه موقت بافت با بیان اینکه شوراها عرصه تاخت و تازهای افراد نا‌آگاه نیستند، گفت: شوراها در همه جای کشور عرصه خدمت به مردم هستند.

شورا محل تاخت و تاز افراد نا‌آگاه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام جلیل طالبی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان بافت اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند «خیر‌العمل که در اذان و اقامه به زبان می‌آید، همان محبت به حضرت فاطمه‌ (س) است.»

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت فاطمه‌ (س) بی‌نظیر است، افزود: حضرت فاطمه‌ (س) برای زن و مرد مسلمان و به ویژه شیعه الگویی تمام عیار است، حضرت فاطمه‌ (س) نماد پیروی از ولایت است و ولایت رمز ماندگاری ماست.

امام جمعه موقت بافت بیان کرد: افرادی که کاندیدا می‌شوند باید بدانند شوراها و همه پست‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی محل خدمت برای این مردم شریف است و باید بدانید پست‌ها همه از دست می‌رود و آن چیزی که باقی می‌ماند تقوا و کاری است که برای این مردم انجام داده‌اید.

طالبی‌زاده خاطر نشان کرد: شورا در شهرستان بافت و همه جای کشور عرصه خدمت به مردم است و نه عرصه تاخت و تازهای عده‌ای از افراد نا‌آگاه، کاندیداها توجه کنند اگر نمی‌توانند خدمت کنند وارد این عرصه نشوند، وظیفه کاندیدا پس از رأی آوردن خدمت به مردم شهرستان بافت است.

وی عنوان کرد: مردم در انتخابات وظیفه‌ای دارند، مردم باید تلاش و کاندیداها را رصد کنند و تا می‌توانند فردی را انتخاب کنند که در پیشینه‌ او لغزشی نباشد و برای نوشتن نام کاندیدا بر روی برگ رأی فقط خدا را در نظر گیرند.

امام جمعه موقت بافت گفت: از کاندیداها کسی را انتخاب کنید که پیروی کاملی از ولایت داشته باشد، چرا که این برای همه بهتر است، روز قیامت یقه ما را برای تک تک اعمالمان می‌گیرند.

وی با بیان اینکه 10 اردیبهشت آغاز عملیات بیت‌المقدس است، افزود: عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بوده است و افراد زیادی در این عملیات شهید شده‌اند و نهایتا این عملیات به فتح خرمشهر انجامید.

طالبی‌زاده با اشاره به روز مادر در این هفته، تصریح کرد: اسلام به زن خیلی بها داد تا جایی که هنوز هیچ مکتبی این ارزش را به زن نداده است، اسلام جایگاه زن را نشان داد، اما غرب از زن استفاده ابزاری می‌کند و این کار را آزادی می‌نامد.

امام جمعه موقت بافت با اشاره به روز معلم افزود: سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری روز معلم نامیده شده است و شهید مطهری قلم و کلامش نور بود و زحمات زیادی قبل از انقلاب کشیدند.

انتهای پیام/80024/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول