اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کنگاور خبر داد

ثبت‌نام 300 نفر برای انتخابات شوراها در کنگاور

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور گفت: بیش از 300 نفر برای عضویت در شورای شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان کنگاور ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 300 نفر برای انتخابات شوراها در کنگاور

حشمت‌الله عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور، اظهار داشت: بیش از 300 نفر برای عضویت در شورای شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان کنگاور ثبت‌نام کرده‌اند که 56 نفر از این تعداد برای عضویت در شورای شهر کنگاور و کسب یکی از کرسی‌های 9 گانه این شورا نامزد شده‌اند.

عزیزی تصریح کرد: 43 نفر از کاندیداهای عضویت در شورای شهر دارای مدرک کارشناسی، 9 نفر کارشناس ارشد، 2 نفر دکترا و 2 نفر نیز از سایر مدارک مجاز برخوردارند.

وی افزود: کارمندان دولت مایل‌ترین افراد برای عضویت در شورای شهر بوده‌اند و پس از آنان مشاغل آزاد، وکلای دادگستری، فرهنگیان، اساتید دانشگاه، بازنشستگان کشوری و اطبا، بیشترین سهم را در بین داوطلبان دارا هستند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور، از 56 داوطلب موجود، تنها 2 نفر خانم هستند.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه در چهل و چهار روستای شهرستان، شورای اسلامی روستا تشکیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز 256 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/2700/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول