اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

1000 نفر داوطلب انتخابات شوراهای صومعه‌سرا شدند

فرماندار صومعه‌سرا از نام‌نویسی بالغ بر یک‌هزار و 99 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

1000 نفر داوطلب انتخابات شوراهای صومعه‌سرا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به روند عملیات نام‌نویسی داوطلبان شوراهای صومعه‌سرا، اظهار کرد: کار ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستاهای سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک صومعه‌سرا با موفقیت انجام شده است.

به گفته وی، ثبت‌نام در حوزه شهری با تلاش بدون‌ وقفه اعضای هیئت اجرایی مرکز فرمانداری و در روستاها با همکاری دفاتر پیشخوان در زمان مقرر انجام شده است.

این مسئول، تصریح کرد: اجرای عملیات نام‌نویسی در روزهای پایانی به دلیل ترافیک افراد متقاضی مقداری با سختی همراه بود.

*نام‌نویسی بیش از 1000 نفر داوطلب انتخابات شوراها در صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا از نام‌نویسی بالغ بر یک‌هزار و 99 نفر داوطلب شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صومعه‌سرا بالغ بر یک‌هزار و 53 نفر مرد و بالغ بر 46 نفر زن هستند.

وی با اشاره به نام‌نویسی افراد مذکور به تفکیک بخش‌های صومعه‌سرا، تصریح کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام شده در صومعه‌سرا حدود 613 نفر در بخش مرکزی، 231 نفر در بخش تولمات و 174 نفر در بخش میرزا کوچک داوطلب عضویت در شوراها شدند.

حسینعلی‌زاده با تصریح بر اینکه 81 نفر به عنوان داوطلب شهری در این دوره از انتخابات شوراها در صومعه‌سرا ثبت‌نام کردند، یادآور شد: 44 نفر از این تعداد در حوزه شهری صومعه‌سرا، 22 نفر در شهر تولم‌شهر و 15 نفر در شهر گوراب‌زرمیخ برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

*حضور چشمگیر زنان در انتخابات محلی صومعه‌سرا

وی، شرکت زنان در انتخابات شوراهای امسال در صومعه‌سرا را بسیار چشمگیر خواند و ادامه داد: در مجموع 23 نفر زن در بخش مرکزی، 12 نفر زن در بخش تولمات و پنج نفر زن در بخش میرزا کوچک برای حضور در صحنه رقابت انتخاباتی شوراهای اسلامی صومعه‌سرا نام‌نویسی کردند.

فرماندار صومعه‌سرا اضافه کرد: سه نفر زن از شهر صومعه‌سرا، یک زن از شهر تولم‌شهر و دو نفر زن از شهر گوراب‌زرمیخ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه 198 شعبه اخذ رأی در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صومعه‌سرا فعال است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 32 صندوق در شهر و 166 صندوق در روستاهای حوزه انتخابیه صومعه‌سرا دایر می‌شود.

*مشارکت 2 هزار نفر هیئت اجرایی انتخابات در صومعه‌سرا

حسنعلی‌زاده به مشارکت دو هزار نفر نیروی انسانی در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: این نیروها در بخش‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و انتظامی در برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات در صومعه‌سرا همکاری دارند.

ا‌نتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول