اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی:

300 دانش‌آموز به مرحله کشوری مسابقات قرآن کمیته امداد راه یافتند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: 300 دانش‌آموز دختر و پسر به مرحله کشوری مسابقات قرآنی کمیته امداد راه یافتند.

300 دانش‌آموز به مرحله کشوری مسابقات قرآن کمیته امداد راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اکبر میرشکار ظهر امروز در مراسم افتتاح مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی در مشهد اظهار کرد: این مسابقات در روزهای 28 الی 30 فروردین‌ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ارزشمند کمیته امداد امام خمینی توجه و رسیدگی به امور تحصیلی و آموزشی جوانان و نوجوانان زیرپوشش است تا مشکلات اقتصادی از سطح پیشرفت آنان کم نکند.

این مسئول ادامه داد: در سال تحصیلی 91 - 92 مسابقات قرآنی توسط کمیته امداد در دو رشته حفظ و قرائت با حضور 6 هزار دانش‌آموز مستقر در مدارس شبانه‌روزی کمیته امداد برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی افزود: 5 هزار دانش‌آموز دختر فارغ‌التحصیل از دبیرستان در این مسابقات شرکت کردند؛ هدف از برگزاری این مسابقات پر بارکردن اوقات فراغت و کسب مهارت‎های قرآنی است و آن‌ها می‌توانند پس از دو سال مدرس قرآن شده و مشغول به کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات برای ارتقای سبک زندگی و مهارت‌های زندگی است تا افراد بتوانند در زندگی آینده و روزمره خود از قرآن استفاده کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی افزود: همه‌ تلاش ما این است تا بتوانیم به شیوه‌های مختلف مفاهیم قرآنی را به زندگی خانواده‎ها منتقل کنیم که در این عرصه موفقیت‎های زیادی کسب کردیم.

وی ادامه داد: در کانون فرهنگی کمیته امداد، 100 هزار دختر و پسر با حضور در کلاس‏های آموزشی و روخوانی قرآن و فهم و به‎کارگیری آن در زندگی آینده خود از مفاهیم ارزشمند این کتاب آسمانی بهره‎مند شدند.

میرشکار تصریح کرد: این مسابقات با هدف ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآنی و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مفاهیم ارزشمند این کتاب آسمانی برگزار می‎شود.

وی خاطر‌نشان کرد: خانواده‎ بزرگ کمیته امداد تلاش می‏کند تا نسبت به گذشته بتواند خدمات ارزشمندتری ارائه دهد.

انتهای پیام/70005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول