اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خبر داد

کسب رتبه برتر ‌کمیته امداد ‌بویراحمد در ایجاد اشتغال‌

فرماندار شهرستان بویراحمد از کسب رتبه سه کشوری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد اشتغالزایی خبر داد و گفت: کمیته امداد شهرستان بویراحمد در سطح استان حائز رتبه برتر استانی شده است.

کسب رتبه برتر ‌کمیته امداد ‌بویراحمد در ایجاد اشتغال‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در جلسه کمیته امداد که به منظور تعامل با بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: میزان تعامل مدیران بانک‌ها و مسئولان کمیته امداد شهرستان مناسب گزارش شده است، از این رو از کلیه کارکنان این نهاد حمایتی و مدیران بانک‌ها کمال تشکر و قدردانی داریم.

فرماندار بویراحمد به تعداد آمار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: آمار 24 هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد، یعنی کمتر از 10 درصد جمعیت تحت پوشش این نهاد حمایتی بوده که این آمار برای استان بسیار خوب است.

وی تعداد خانوارهای بهره‌مند شده از تسهیلات خود اشتغالی در شهرستان بویراحمد را هزار و 455 مورد عنوان کرد و گفت: این خانوارها بعد از مدت زمان مشخصی از چرخه کمیته امداد خارج شده، این میزان به نسبت کمتر از 20 درصد بوده که این برنامه‌ها بسیار مناسب بوده است.

بیکاری مهمترین معضل در جامعه است

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد عمده مشکل در سطح کشوری را اشتغال بیان کرد و ابراز داشت: اگر مشکلات مردم را بررسی کنیم و نظرات آنها را جویا شویم بیکاری بزرگترین معضل در هر استانی بوده که با برنامه‌ریزی هدفمند و با وجود منابع فراوان این معضل نیز برطرف می‌شود.

الفونه کهگیلویه و بویراحمد را از لحاظ جغرافیایی از استان‌های منحصر به فرد و دارای نعمت خدادادی فراوان عنوان کرد و گفت: بیشترین عامل بیکاری ناشی از نگرشی است که نسبت به اشتغال وجود دارد.

این مسئول شهرستانی ضمن تبریک به اعضا و کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با کسب رتبه سه کشوری در ایجاد اشتغال، اذعان کرد: خدمات کمیته امداد در سطح شهرستان‌ها به نسبت مناسب ارزیابی شده که در سطح استان شهرستان بویراحمد حائز رتبه برتر استانی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در ایجاد و راه‌اندازی اشتغال مولد صورت می‌گیرد، اگر با نظارت بیشتر باشند به صورت پایدار و مستمر درآمدزایی مضاعفی برای مددجویان خواهند، داشت.

فرماندار بویراحمد کلید اشتغال کشور را مشاغل کوچک عنوان کرد و گفت:با نظارت و رویکرد مناسب دستگاه‌های متولی این امر به نحو احسن قابل اجرا است.

الفونه، نقش بانک‌ها در ایجاد اشتغال را مهم عنوان کرد و گفت: بانک‌ها از دستگاه‌هایی هستند که در ایجاد کشوری پیشرفته و رفاه کامل برای مردم تاثیرگذار بوده و هستند از این رو از کلیه مسئولان و متولیان امور بانکی تقاضای تعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌های اجرایی را داریم.

انتهای پیام/8201/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول