اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در همدان صورت می‌گیرد

برگزاری جشن توانمندی 5 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: در سال جاری جشن توانمندی 5 هزار خانواده از خانواده‌های ‌مددجو کمیته امداد برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن توانمندی 5 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی نامدار بعد از ظهر امروز در آیین جشن ایتام تویسرکان در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی با اشاره به اینکه نیکوکاری سعادت دنیا و آخرت را برای انسان به ارمغان می‌آورد، اظهار داشت: خیر رساندن و هم‌یاری کردن مردم ضمن ایجاد وحدت در جامعه اقتدار هم به آن ملت می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه کار نیک تنها خدمت مادی نیست، تأکید کرد: شاد کردن دل یک مؤمن به ویژه اگر که یتیم هم باشد بسیار ارزشمند است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان، متذکر شد: انسان نمی‌تواند پول و مادیات را با خود به سرای آخرت ببرد، اما می‌تواند به بهانه‌هایی که خیرساز است با صرف مال و اموالش برای آخرت خود بهایی را خریداری کند که از آن هم در سرای آخرت و هم دنیا بهره ببرد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگسازی لازمه اشاعه کارهای خیر جمعی در سطح جامعه است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از اوقات انجام کار خیر و نیکی کردن عاملی برای تشویق و ترغیب اقشار مردم در راستای همگانی کردن این امر است.

نامدار، ضمن تشکر از اعضای صندوق خیریه امیرالمؤمنین(ع) تهران به عنوان حامی ایتام تویسرکان، اظهار کرد: امیدواریم دیگر گروه‌های خیر به جمع حمایت‌کنندگان و نیک اندیشان بپیوندند و کمیته امداد را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه 13 هزار مددجو از طرح‌های خودکفایی امداد استفاده کرده‌اند، گفت: در سال جاری جشن توانمندی 5 هزار از خانواده‌های ‌مددجو کمیته امداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول