اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله استادی:

هیچ نهادی مانند کمیته امداد مورد اعتماد مردم نیست

امام جمعه قم گفت: تأثیر نپذیرفتن از سیاست و حتی تغییر در دولت را می‌توان جزو ویژگی‌های برجسته کمیته امداد دانست.

هیچ نهادی مانند کمیته امداد مورد اعتماد مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله رضا استادی پیش از ظهر امروز در جمع سرپرست و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اعتماد گسترده مردم به کمیته امداد اظهار کرد: شاید هیچ مجموعه دیگری تا این حد اعتماد عمومی را جلب نکرده باشد.

وی تقوا را عامل اصلی در جلب این اعتماد دانست و افزود: این اصل اساسی باید در ادامه مسیر هم مورد توجه مدیران و کارکنان کمیته امداد قرار گیرد زیرا در چنین مجموعه‌هایی بی‌تقوایی زیان‌های به مراتب گسترده‌تری حتی در سطح کشور خواهد داشت.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: کارکنان جدید کمیته امداد باید زیر پوشش آموزش‌های دینی و تکرار اصول تقوا و اخلاق قرار گیرند هرچند تاکنون بی‌تقوایی از این نهاد مقدس دیده نشده است.

وی ادامه داد: کار در کمیته امداد افتخاری عظیم برای مدیران و تمام کارکنان است زیرا شغل سالمی را برگزیده‌اند و برای خداوند کار می‌کنند.

آیت‌الله استادی با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور ارائه کمک‌های معنوی و فکری به مددجویان کمیته امداد عنوان داشت: این امر تاثیر بیشتری نسبت به کمک‌های مالی داشته و به یقین در بهتر شدن فعالیت‌های این نهاد مقدس نقشی اساسی خواهد داشت.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: تأثیر نپذیرفتن از سیاست و حتی تغییر در دولت را می‌توان جزو ویژگی‌های برجسته کمیته امداد دانست.

وی کاهش 700 هزار نفری افراد زیر پوشش کمیته امداد را نشانه ارتقای سطح کیفی زندگی این اشخاص دانست و گفت: این امر گویای حقیقتی انکارناپذیر است بدان معنا که فعالیت‌های کمیته امداد تأثیرگذار بوده‌اند.

آیت‌الله استادی در ادامه به یکی از ویژگی‌های ملت ایران در دوران انقلاب اشاره و ابراز کرد: مبارزه با رژیم ستمشاهی در واقع مساوی با مرگ بود و مردم ایران تنها برای تبعیت از فرامین الهی و پیروزی اسلام این کار را انجام می‌دادند؛ امروز هم باید همان رویه را پیش بگیریم و در همه نهادها از جمله کمیته امداد، کار تنها برای خدا صورت گیرد.

انتهای پیام/78004/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول