اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

مردم خواستار نظارت دقیق بر مشکلات اقتصادی هستند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مردم انتظار نظارت و کنترل دقیق بر مشکلات و تنگناهای اقتصادی و اجتماعی را دارند و در عمل خواستار تلاش مدیران و مسئولان هستند.

مردم خواستار نظارت دقیق بر مشکلات اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی بیان داشت: بدون شک هر اقدامی که منجر به حضور حداکثری و آگاهانه و انتخاب فرد اصلح در انتخابات شود می‌تواند در دستور کار مدیران و مسئولان و دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا خدمت صادقانه به مردم، رفع مشکلات آنها، همدلی و همراهی با مردم، سرعت عمل، دقت و صحت و ارائه به موقع خدمت به درخواست‌ها و مطالبات منطقی و به حق مردم می‌تواند در تحقق شعار مقام معظم رهبری مؤثر باشد.

وی ابراز داشت: مردم انتظار نظارت و کنترل دقیق بر مشکلات و تنگناهای اقتصادی و اجتماعی را دارند و در عمل خواستار مشاهده اراده و تلاش مدیران و مسئولان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در ادامه افزود: نظارت بر رفتار و عملکرد مدیرانی که در تحقق آرمان‌های نظام مسئولیت دارند باید افزایش یابد.

وی تصریح کرد: تلاش مؤثر برای تحقق شعار عدالت در تمامی عرصه‌ها باید مورد توجه مدیران و تصمیمات دستگاه‌ها قرار گیرد و در این راستا توزیع اعتبارات و ارائه خدمات باید با حساسیت بیشتری صورت گرفته و دستگاه‌های مسئول باید در راستای افزایش بی‌‌شمار معیارها و شاخص‌های عادلانه اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان افزود: برگزاری همایش‌های تخصصی و استفاده از نقطه نظرات نخبگان و بزرگان می‌تواند در اتخاذ راهکارهای مناسب و کشف نقاط آسیب‌پذیر و موانع مؤثر باشد.

انتهای‌پیام/77012/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول