اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش وپژوهش استانداری بوشهر:

توجه به پژوهش در شهرداری‎ها کیفیت ارائه خدمات را افزایش می‎دهد

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: اگر خدمات انجام شده در شهرداری‎ها با پژوهش همراه باشد کیفیت خدمات ارائه شده به مردم بسیار افزایش خواهد یافت.

توجه به پژوهش در شهرداری‎ها کیفیت ارائه خدمات را افزایش می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمد هاشمی‌فرد صبح امروز در نشست با شهرداران و ذی‌حسابان شهرداری‎های استان بوشهر اظهار داشت: تمام تلاش ما جلب رضایت مردم است بنابراین همه برنامه‎ها و اقدامات شهرداری‎ها باید به گونه‌ای اجرا شود که زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وی افزود: شهرداری‏ها محل مناسبی برای کار و خدمت به مردم هستند و توجه به پژوهش در این نهاد کیفیت ارائه خدمات را افزایش می‎دهد.

هاشمی فرد با اشاره به وجود ذخایر ارزشمند و سرمایه‎های انسانی با تجربه در استان گفت: با تکیه بر این دو عنصر باید برای آبادانی استان تلاش کرد .

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر ادامه داد: فعالیت‎های پژوهشی در شهرداری‎ها نیازمند توجه بیشتری است و اگر در کنار این دو عنصر حوزه علمی و پژوهشی ما گسترش یابد شاهد شکوفایی بیشتر استان خواهیم بود.

وی اعتبار موضوع بند 89 قانون بودجه را پشتوانه محکمی برای رفع کاستی‎های مبتنی بر پژوهش‎های کاربردی در شهرداری‎ها عنوان کرد.

هاشمی‌فرد اظهار داشت: هر چند اعتبارات تخصیص یافته در حوزه پژوهشی در شهرداری‎ها ممکن است در نگاه اول ناکافی به نظر برسد ولی با توجه به وجه مشترک فعالیت‎های شهرداری‎ها انجام مشترک کارهای تحقیقاتی می‎تواند رفع کننده نیازهای پژوهشی آنها باشد.

معاون پژوهشی دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر نیز با تشریح نحوه هزینه کرد اعتبارات پژوهشی در شهرداری‎ها گفت: با توجه به ظرفیت‎های ایجاد شده در بودجه سال گذشته، باید همه مسیرهای لازم برای یک کار تحقیقاتی از مسیر کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان طی شود.

حلیمه آبادی اظهار داشت: شهرداری‎های استان باید با تعیین اولویت‎های پژوهشی خود اعتبارات را در مسیر صحیحی هزینه کنند. 

انتهای پیام/66007/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول