اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه صیانت از حقوق شهروندان استان مرکزی:

افزایش تعرفه‌های پزشکی تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر کارگروه صیانت از حقوق شهروندان استان مرکزی گفت: افزایش تعرفه‌های پزشکی تا اطلاع‌ ثانوی در استان ممنوع است.

افزایش تعرفه‌های پزشکی تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است

غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طبق بند‌ ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه، تعرفه‌های پزشکی اعم از دولتی، غیر دولتی و خصوصی توسط شورای عالی بیمه سلامت تعیین و برای تصویب به هیئت وزیران اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا شورای عالی بیمه در روزهای پایانی سال گذشته تعرفه‌های پزشکی سال 92 را به هیئت دولت پیشنهاد داده که مراحل تصویب را سپری می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر کارگروه صیانت از حقوق شهروندان استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون این تعرفه‌ها به تصویب هیئت دولت نرسیده مراکز درمانی حق افزایش تعرفه‌های پزشکی را تا اطلاع ثانوی ندارند.

فتح‌آبادی افزود: تا ابلاغ رسمی تعرفه‌ها هرگونه افزایش قیمت فاقد وجاهت قانونی بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان باید در هنگام مراجعه به پزشکان تعرفه‌های پزشکی را بر اساس قیمت سال گذشته پرداخت کنند و از پرداخت تعرفه اضافی خودداری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مرکزی تاکید کرد: با تصویب تعرفه‌ها در هیئت دولت قیمت‌های جدید به مراکز درمانی دولتی و خصوصی و غیر دولتی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/87005/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول