اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

افزایش نیازمندان شایسته نظام اسلامی نیست

استاندار کرمان گفت: شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست که نیازمندان زیادی داشته باشد.

افزایش نیازمندان شایسته نظام اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد ‌با تقدیر از فعالیت‌های این نهاد ‌در راستای حمایت گسترده از نیازمندان جامعه اظهار داشت: شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست که نیازمندان زیادی داشته باشد.

وی بیان داشت: ایران اسلامی دارای سرمایه‌های فراوانی اعم از مادی و نیروهای انسانی است و نباید نیازمند و فقیری در جامعه ما وجود داشته باشد.

نجار با تاکید بر توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد افزود: باید بررسی کرد که علت اصلی را پیدا کرده و راهکارهای اساسی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز بر توانمندی مجموعه زیرپوشش خود است، گفت: نظامی که از مستضعفان دنیا دستگیری می‌کند، نباید به واسطه وجود نیازمند دارای نهادهای حمایتی باشد.

پیشرفت 70 درصدی طرح کپرزدایی جنوب کرمان

وحید میرزایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: با توجه به پهناوری، خشکسالی‌های 15 ساله و ... مشکلات عدیده‌ای را در استان کرمان شاهد بودیم.

وی افزود: سال گذشته در شرایطی وارد کمیته امداد شدم که خواسته یا ناخواسته شرایط اقتصادی سختی بر کشور حاکم بود، اما با تلاش همه مدیران و مسئولان توفیقات زیادی را داشتیم.

میرزایی گفت: ایجاد 8 هزار و 500 مورد شغل به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان محول شده بود که تا پایان سال گذشته 13 هزار مورد ایجاد شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال پیشتاز استان کرمان است، خاطر نشان کرد: در بحث کپرزدایی جنوب استان نیز تعهد احداث یک هزار و 400 واحد مسکونی داده شده که در حال حاضر با پیشرفت 70 درصدی روبه‌رو است.

میرزایی عنوان کرد: تا پایان خرداد ماه سال جاری تمام واحدهای مسکونی طرح کپرزدایی جنوب استان کرمان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول