اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمان:

ژیمناستیک مقدمه هر ورزش است / 32 آکادمی ژیمناستیک در کرمان فعالیت دارد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش‌های ژیمناستیک آمادگی بدنی لازم را برای حضور در رشته‌های ورزشی دیگر فراهم می‌کند.

ژیمناستیک مقدمه هر ورزش است / 32 آکادمی ژیمناستیک در کرمان فعالیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود محمودی‌نیا عصر امروز در جشنواره طرح ملی ژیمناستیک پایه دوم ابتدایی اظهار داشت: دانش‌آموزان خانه ژیمناستیک نماینده 47 هزار دانش‌آموزی هستند که در سطح استان کرمان ژیمناستیک را می‌آموزند.

وی تصریح کرد: در دوره کنونی با نظر مثبت وزارت آموزش و پرورش بستر مناسبی برای رشد ورزش در مدارس فراهم شد که خروجی آن را با ارمغانی که ورزشکاران می‌آفرینند در سال‌های آینده شاهد هستیم.

محمودی‌نیا با بیان اینکه موانع و مشکلات طرح‌های ورزشی باید برطرف شود، اذعان داشت: ژیمناستیک مقدمه هر ورزش است که اگر دانش‌آموزان آن را هم ادامه ندهند به‌دلیل آموزش‌های این رشته آمادگی بدنی لازم را برای حضور در رشته‌های دیگر کسب کردند که انعطاف بدنی پیش‌نیاز هر رشته ورزشی است.

وی افزود: خانه ژیمناستیک کرمان مرکز اصلی تلاش حرفه‌ای ژیمناستیک‌کاران است که با داشتن 32 آکادمی در نقاط مختلف کرمان برای استعدادیابی و پرورش ورزشکاران این رشته فعالیت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: این جشنواره می‌تواند موجب تحولات ورزش به‌ ویژه در آموزش و پرورش باشد که حضور هیئت و پیشکسوتان ورزشی در کنار اولیای دانش‌آموزان مایه دلگرمی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/80028/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول