اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

بابلسر در سرانه فضای ورزشی کشور شهرستان برتر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت: بابلسر با داشتن دو متر و 65 سانتی‌متر مربع سرانه فضای ورزشی مقام برتر کشور را دارد.

بابلسر در سرانه فضای ورزشی کشور شهرستان برتر است

 انصار آری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر تصریح کرد: این شهرستان با داشتن دو متر و 65 سانتی‌متر مربع سرانه فضای ورزشی مقام برتر کشور را دارا است.

وی افزود: بابلسر در بحث ورزشی توانسته تاکنون به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابد.

آری با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی تعریف شده تا پایان سال 90 برای هر ورزشکار در سطح کشور یک مترمربع بوده است، گفت: بابلسر توانست تا پایان سال 91 سرانه فضای ورزشی خود را به دو متر و 65 سانتی‌متر مربع رساند و به مقام برتر سرانه فضای ورزشی کشور دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر کسب شش مدال جهانی و سه مدال آسیایی را از افتخارات جوانان ورزشی این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: بابلسر در سال 91 میزبان هفت مسابقه کشوری و یک مسابقه بین‌المللی بوده است.

وی در ادامه با تقدیر از مدیریت مجتمع ورزشی کاسپین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مجتمع از پروژه‌های مهم استانی محسوب می‌شود امیدوارم مسئولان استانی با نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات این مجتمع اقدام کنند.

انتهای پیام/86010/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول