اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل کمیته ملی المپیک:

اخلاق در ورزش حاکم بر همه چیز است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بداخلاقی‌هایی در جامعه ورزشی، رسانه‌ها، ورزشکاران و برخی افراد وجود دارد و اخلاق در ورزش حاکم بر همه چیز است.

اخلاق در ورزش حاکم بر همه چیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهرام افشارزاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی مربیان تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بداخلاقی‌هایی در جامعه ورزشی، رسانه‌ها، ورزشکاران و برخی افراد وجود دارد و اخلاق در ورزش حاکم بر همه چیز است و معلمان به آینده‌سازان این مملکت باید اخلاق را نیز به همراه ورزش آموزش دهند.

افشارزاده با اشاره به اینکه در سه دهه پس از پیروزی انقلاب به ورزش آموزش و پرورش بی‌مهری شده است، گفت: مسئولان فراموش کرده بودند که این نونهالان، آینده‌سازان مملکت هستند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ابراز داشت: معلمان ورزش باید به روز بوده و همیشه اطلاعات آنان از ورزشکار و دانش‌آموز بیشتر باشد و یکی از ارکان مهم مورد توجه معلمان ورزش، ارزیابی عملکرد همه دانش‌آموزان است و نباید همه آنها را به یک چشم دید.

وی جذب 15 هزار مربی ورزش را کاری بسیار بزرگ و ارزنده دانست و تصریح کرد: ایجاد این فضا و مکان را به همه معلمان تبریک می‌گویم.

افشارزاده عنوان کرد: ورزشکار هنگامی که با فرد و حرکات خوب ورزشی آشنا ‌شود، خود به خود موفق می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این گردهمایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دبیر کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولان از سه دانش‌آموز ورزشکار مدال‌آور به نام‌های محمدحسین ابارقی، معین زندوکیلی و فاطمه حسنی‌سعدی تجلیل شد.

انتهای پیام/80018/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول