اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

بهره‌مندی واحدهای تولیدی اردبیل از تسهیلات صندوق توسعه ملی

استاندار اردبیل گفت:‌ واحدهای تولیدی واجد شرایط استان برای برخورداری از تسهیلات ویژه صندوق توسعه ملی معرفی می‌شوند.

بهره‌مندی واحدهای تولیدی اردبیل از تسهیلات صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی دو اردبیل اظهار داشت: با هدف حمایت از بخش صنعت و اشتغالزایی در استان، واحدهای تولیدی واجد شرایط برای برخورداری از تسهیلات صندوق توسعه ملی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت کمک به کارآفرینی در منطقه به ویژه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: اهمیت دادن به تولید و رونق آن از زیرساخت‌ها و اسباب اصلی خلق حماسه سیاسی، اقتصادی است که می‌تواند کشور ما را از وابستگی حتمی نجات دهد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در این راستا بدهی 650 میلیون تومانی یک واحد تولیدکننده میوه خشک به بانک ملی به استناد ماده 29 قانون بودجه کشور و بدون دریافت وجه، استمهال و با معرفی سازمان صنعت، معدن و تجارت، امکان استفاده واحد یاد شده از تسهیلات صندوق توسعه ملی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در ادامه این بازدید و در جریان حضور در یک واحد تولیدی ویفر نیز اضافه کرد: به زودی و پس از تعیین تکلیف بدهی، 190 میلیون تومانی این واحد به بانک صادرات، تا 400 میلیون تومان از محل یارانه دولتی به واحد موصوف تزریق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی و فراهم بودن تأسیسات زیربنایی در این شهرک‌ها خواستار تقویت تولیدکنندگان واقعی شد.

رئیس کارگروه اقتصادی استان بیان کرد: یک واحد تولیدکننده لبنیات و یک واحد تولیدی فیلم از دیگر واحدهای صنعتی هستند که در قالب تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی و یا وام از منابع داخلی بانک صنعت و معدن استان مورد مساعدت قرار می‌گیرند.

نیکزاد یادآور شد: در کنار همه این تلاش‌ها و کوشش‌ها وظیفه ما است که به جد تلاش کنیم تا ابعاد مختلفی از خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را نظاره‌گر باشیم که این خود منوط به همراهی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.

وی با انتقاد از برخی بانک‌های عامل در بی‌توجهی به پرداخت نکردن تسهیلات مانده بنگاه‌های زودبازده و سرمایه در گردش به تولیدکنندگان حقیقی گفت: قصور در این زمینه بزرگ‌ترین ضربه را به امر تولید و همچنین خلق حماسه اقتصادی می‌زند.

نیکزاد در پایان از مدیران عامل بانک‌ها خواست تا به سرعت به تعهدات خود عمل کرده و مبالغ مورد نظر را به حساب واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب تسهیلات کم‌بهره پرداخت کنند.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول