اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

حضور حداکثری در انتخابات ادای تکلیف به حماسه سیاسی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حضور حداکثری در انتخابات خرداد ماه خلق حماسه سیاسی را رقم خواهد زد و انجام تکلیف نسبت به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری است.

حضور حداکثری در انتخابات ادای تکلیف به حماسه سیاسی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه انتخابات در ایران اسلامی به معنای مشارکت و دخالت مردم در سرنوشت خود و کشور است، اظهار داشت: خرداد ماه امسال کشور در معرض آزمون دیگری است که بدون شک، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

وی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار این استان همواره حضور حداکثری در انتخابات داشته و خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات نماد و مظهر اصلی حماسه سیاسی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، خاطر نشان ساخت: همه مردم باید با حضوری پرشور در انتخابات دین خود را نسبت به انقلاب، نظام و خانواده معظم شهدا ادا کرده و بار دیگر دشمنان را مایوس کنند.

هنرمند بیان کرد: امروز سرافرازی و عزت ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری و ریخته شدن خون تمام کسانی است که در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند و اکنون شاهد هنرنمایی ملت ایران در عرصه‌های گوناگون هستیم.

وی یادآور شد: خانواده شهدا و جانبازان با حضور در میدان جنگ حق علیه باطل وظیفه خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز نیز این خانواده شهدا هستند که با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر نشان خواهند داد که همچنان ادامه دهنده راه شهدا هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات خرداد امسال دارند، ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به منزلت اجتماعی و اثرگذاری که در اقشار مختلف مردم دارند نقش به سزایی در جلب مشارکت مردم در انتخابات امسال دارند.

انتهای پیام/87004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول