اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

مشارکت حداکثری مردم شعار حماسه سیاسی را محقق می‌کند

امام جمعه ازنا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی شعار حماسه سیاسی را محقق می‌کند.

مشارکت حداکثری مردم شعار حماسه سیاسی را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی ازنا ضمن دعوت از همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از امکانات موجود زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را به نحو شایسته فراهم کرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از تخریب همدیگر بپرهیزند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند، شعار حماسه سیاسی را در سال جاری به نحو شایسته محقق کند.

امام جمعه ازنا با بیان اینکه نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب حکیمانه‌ای است که بیانگر اهمیت حضور یکپارچه مردم در فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی است، گفت: دشمنان نظام در 34 سال گذشته با به کار بردن انواع ترفندها چشم طمع به نتایج انتخابات دوخته که همواره با تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تمام توطئه‌ها و ترفندها نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام هراتی مطلق اظهار داشت: این بار نیز ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای تمام توطئه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه ازنا با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی ازنا در کنار دیگر دستگاه‌های این شهرستان زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم می‌کند، گفت: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی همکاری با مسئولان در ایجاد فضایی پرشور و نشاط و دور از هرگونه تخریب کاندیداها در سطح این شهرستان است.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول