اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده عنوان کرد:

دانشگاه خواستگاه حماسه‌های سیاسی در کشور

امام جمعه موقت لنده گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد مقدس در کشور جمهوری اسلامی خواستگاه و مبدأ تحولات و حماسه‌های سیاسی و فرهنگی بوده است.

دانشگاه خواستگاه حماسه‌های سیاسی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به حضور منسجم و وحدت‌بخش دانشجویان و دانشگاهیان در تحولات عظیم و انقلابی در کشور اظهار کرد: دانشجویان با بصیرت و آگاهی برای حضور در پای صندوق‌های رأی آماده می‌شوند.

وی افزود: حضور پر شور دانشجویان در ادوار مختلف وحشت را بر اندام دشمنان نظام انداخته است.

امام جمعه موقت لنده گفت: ولایتمداری و قانون‌مداری و توانمندی مهمترین شاخصه‌هایی هستند که دانشجویان باید در انتخاب خود به آن توجه کنند. 

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها علم هیچ نماینده و کاندید خاصی را نباید بر سر در خود بلند کنند، اما آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی دانشجویان را مد نظر قرار دهند.

الهی‌نیا در ادامه گفت: فضای باز سیاسی در دانشگاه‌ها می‌تواند به افزایش بصیرت دانشجویان کمک کند، منتهی نباید در این امر زیاده‌روی کرد و نگذاریم که محافل و جریانات و یا افراد خاصی از آن‌ به نفع خود بهره‌برداری سیاسی کنند.

وی افزود: دانشگاهیان ما مطیع امر رهبر هستند و تا جان در بدن دارند نباید اجازه دهند، کسی به جز خودمان سرنوشتمان را تعیین کند.

انتهای پیام/82013/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول