اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

انتخابات اوج حماسه سیاسی را به جهانیان نشان می‌دهد

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جلوه‌گری حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌رو خواهد بود و همگان تاثیر این نام‌گذاری را در انتخابات لمس و رؤیت خواهند کرد.

انتخابات اوج حماسه سیاسی را به جهانیان نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش منطقه‌ای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد ظهر امروز با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در سالن شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این همایش با تاکید بر اینکه نام‌گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی کشور از طرف مقام معظم رهبری نشان از اعتماد قلبی ایشان به آحاد جامعه است، گفت: جلوه‌گری این نام در انتخابات پیش‌رو خواهد بود و همگان تاثیر این نام‌گذاری را در انتخابات لمس و رؤیت خواهند کرد.

محمدصادق اکبری تصریح کرد: وظیفه مردم و به‌وی‍ژه جوانان در سال‌جاری کاملا روشن است و تکلیفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دوش ما گذاشته‌اند این است که در انتخابات آینده حضور گسترده داشته باشیم.

اکبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به جوانان دارند، تاکید کرد: جوان محوری و حمایت از جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در وزارت ورزش و جوانان مورد توجه است و این سازمان‌های مردم نهاد کمک بزرگی به وزارت ورزش و جوانان کرده است و ما خواستار همکاری و تعامل بیشتر از سوی طرفین هستیم.

*استان کرمانشاه یکی از قطب‌های علمی کشور است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: توانمندسازی یک حرکت جهانی است و باید در راستای پیشرفت علم و اطلاعات تخصصی حرکت کرد.

جلال منکرسی عنوان کرد: حرکت جوانان ما باید بر مبنای خیرخواهی و تعامل گروهی در راستای پیشرفت علمی کشور و تعالی اخلاقیات انسانی باشد.

منکرسی با بیان اینکه تمام ضربه‌هایی که بشریت در طول تاریخ خورده است از جهل است، تاکید کرد: اگر جوانان می‌خواهند پیشرفت کنند، باید جهل را از خود دور کنند و خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای پیشرفت کشور به سمت آگاهی خیز بردارند.

وی گفت: استان کرمانشاه یکی از قطب‌های علمی کشور است و جوانان ما در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول