اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار شد

طراحی مسابقات المپیاد ورزشی در سطوح سنی نوجوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار طراحی و راه‌اندازی مسابقات المپیاد ورزشی در سطوح سنی نوجوانان در رشته‌های ورزشی اولویت‌دار شد.

طراحی مسابقات المپیاد ورزشی در سطوح سنی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج امروز در جلسه تبیین اهداف اداره کل ورزش و جوانان که با حضور معاونان، مسئولان واحد‌های مختلف و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: این حرکت می‌تواند در کنار ترویج فرهنگ سلامت و رستن از هرگونه تنبلی ما را در اوج موفقیت‌ها و غرور روز‌افزون قرار دهد.

وی بر اجرا و احیای طرح استعدادیابی نظام‌مند و سازمان‌ یافته در ورزش برای گسترش توانایی‌ها و موفقیت‌های ورزشکاران تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار تلاش مضاعف برای برنامه‌ریزی جهت استعداد‌یابی، برای کشف استعدادهای جدید شد.

پازاج خواستار طراحی و راه‌اندازی مسابقات المپیاد ورزشی در سطوح سنی نوجوانان در رشته‌های ورزشی اولویت‌دار شد.

این مسئول همچنین خواستار توسعه بیش از پیش ورزش همگانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سلامت جسم و روان جامعه و اشاعه فرهنگ تحرک و برپایی نشاط و تندرستی در جامعه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش استان در جریان بازی‌های المپیک و پارالمپیک و احراز عنوان‌های جهانی و آسیایی در سال 91 را چشم‌انداز روشنی برای سال 92 تبیین و در این خصوص همت و اهتمام همگانی را تنها عامل موفقیت توصیف کرد.

دعوت از سعید رضا‌زاده و پیمان جان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برای شرکت در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران سعید رضازاده و پیمان جان فرا‌خوانده شدند.

طی نامه‌ای از سوی فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران سعید رضازاده و پیمان جان دو وزنه‌بردار نوجوان اردبیلی به منظور شرکت در اردوی تیم ملی که از ششم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود، دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین اصغر احدی جوان به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

احد پازاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل طی حکمی اصغر احدی جوان را به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان منصوب کرد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول