اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو گنابادی تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران:

امکانات ورزشی گناباد پاسخگوی نیاز معلولان نیست

عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران گفت: از لحاظ امکانات تمرینی برای ورزشکاران و به‎ویژه معلولین و جانبازان، در شهرستان گناباد محدودیت‌های زیادی وجود دارد.

امکانات ورزشی گناباد پاسخگوی نیاز معلولان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حامد رجبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود معلولیتی که داشتم اما از همان سنین کودکی در تمامی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها، همپای سایر بازیکنانی که سالم بوده‎اند و با تیم‌های روستای باغ آسیا در رقابت‌های مختلف شهرستان گناباد حضور داشته‌ام.

وی افزود: از چند سال پیش نیز با کمک و حمایت‌های خوب مرتضی زارع که دبیر ورزش من در دوران دبیرستان بود، به تیم فوتبال هفت نفره استان راه پیدا کردم که توانستیم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم جزو هشت تیم برتر کشور نیز باشیم.

رجبی ادامه داد: از ماه پیش نیز به همراه یکی دیگر از بازیکنان تیم استان که از شهر مشهد بود، موفق شدم جواز حضور در اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در رده سنی زیر 23 سال، برای اردوی انتخابی اعضای اصلی تیم ملی بزرگسالان که مرداد ماه سال جاری برگزار می‎شود را نیز به‎ دست آورم.

این ورزشکار موفق گنابادی خاطرنشان کرد: از لحاظ امکانات تمرینی برای ورزشکاران و به‎خصوص معلولین و جانبازان، در شهرستان گناباد محدودیت‌های زیادی وجود دارد و اصلا با امکاناتی که هم تیمی‌هایم در شهرهایی مانند مشهد از آن ها بهره می‌برند قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در شهرستان گناباد به جز هزینه سالن که با کمک دانشگاه محل تحصیلم به طور رایگان گاهی در اختیارم گذاشته می‌شود، باقی هزینه‌ها، ازجمله هزینه بدنسازی و استخر را خودم می‎پردازم، هرچند بهزیستی نیز تا جایی که برایش ممکن بوده به من کمک کرده است.

رجبی با اشاره به اینکه اکنون دانشجوی کاردانی کامپیوتر در دانشکده سما است، یکی از جدی‎ترین مشکلات خود، علاوه بر مشکلات هزینه‎ای را، تداخل زمان تمرین و کلاس‎هایش عنوان کرد.

انتهای پیام/70005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول