اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 4 میلیارد ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از محکومیت 4 میلیارد ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در استان خبر داد.

محکومیت 4 میلیارد ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان با رصد تخلفات انجام شده به صورت قاطع با متخلفان در زمینه‌های مختلف برخورد می‌کند.

وی با اشاره به محکومیت یک شرکت خدماتی در استان به علت تخلفات صورت گرفته، افزود: بر اساس احکام صادره قطعی شعب بدوی و تجدیدنظر، اداره کل تعزیرات حکومتی استان یک شرکت خدمات بازرگانی (واردات و صادرات) را به اتهام عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری در قبال اخذ ارز دولتی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: این شرکت به پرداخت 4 میلیارد و 620 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی با اشاره به محکومیت قاچاقچی پارچه در استان افزود: به موجب رای شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی انواع پارچه‌های خارجی، به ضبط کالاهای کشف شده محکوم شد.

عزیزپور تصریح کرد: این قاچاقچی همچنین به پرداخت 121 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی نیز محکوم شده است.

وی به کشف 35 هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در استان نیز اشاره کرد و گفت: این کشف توسط شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد: شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان در معیت کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه با وصول گزارش مردمی از مسیر فرعی منتهی به شهر زنجان این میزان نفت گاز قاچاق را کشف کرده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده مربوط به این قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شده است، گفت: اقدامات در زمینه رسیدگی به تخلفات این قاچاقچی در حال انجام است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول