اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی زنجان:

کاهش دما در زنجان استمرار می‌یابد

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی زنجان با اشاره به ادامه ناپایداری جوی در سطح استان گفت: طی این مدت دما همچنان پایین می‌ماند.

کاهش دما در زنجان استمرار می‌یابد

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را طی 24 ساعت آینده قسمتی ابری تا تمام ابری پیش‌بینی کرد و افزود: بارش باران طی این مدت در سطح استان ادامه می‌یابد.

وی افزود: بارندگی‌‌های آغاز شده از دیروز در سطح استان زنجان از عصر فردا پنجشنبه قطع می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی زنجان با اشاره به استقرار هوای سرد در استان طی چند روز گذشته گفت: کاهش دما تا روز جمعه در زنجان استمرار می‌یابد.

وی حداقل دمای شهر زنجان را طی روز گذشته سه درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداکثر دمای این شهر طی 24 ساعت گذشته به 16 درجه رسید.

یاغموری دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه بالای صفر دانست و ادامه داد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

وی میزان بارندگی شهر زنجان را بیش از چهار میلی‌متر عنوان کرد و افزود:‌ ناپایداری در مناطق مختلف استان وجود داشته و موجب بارندگی‌ در زنجان شده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش دما از اوایل هفته آینده گفت: ناپایداری‌های جوی کاهش یافته و هوای استان از روز شنبه صاف می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول