اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه گرمسار:

حرکت در مسیر ولایت شرط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان گرمسار گفت: گام برداشتن در مسیر ولایت و رهبران الهی شرط تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

حرکت در مسیر ولایت شرط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است

سیدمحمدحسن موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرمسار با موضوع «راهکارهای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی» اظهار داشت: منظور از حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در این برهه از زمان، ایجاد جریان تأثیرگذاری است که در تاریخ ثبت شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: این حرکت نشان‏دهنده عظمت ملتی با ایمان است که عمل خود را نه تنها برای امروز بلکه برای آیندگان نیز به یادگار خواهند می‏گذارند تا مبنای سیاسی و اقتصادی در دنیا قرار گیرد.

موسویان افزود: ایمان داشتن به وعده‌های الهی در قرآن که همان فرهنگ فاطمی و حسینی است، در مسیر انتظار می‌تواند این نظام را از این پیچ تاریخی همانند شعب ابی‏طالب گذر دهد و پایه‌های حکومت الله را در دنیای امروز محکم سازد.

اقتصاد و سیاست تنها در فرهنگ اسلامی و قرآن با هم تفاوت دارند

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان گرمسار بیان داشت: در دنیای امروز اقتصاد و سیاست رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارند که هر دو در جهت رفع منافع انسانی به کار گرفته می‌شوند.

موسویان تصریح کرد: اقتصاد و سیاست تنها در فرهنگ اسلامی و قرآن با هم تفاوت دارند و در جهت منافع الهی که در برگیرنده دنیای معنوی و مادی انسان است، قدم برمی‌دارند.

وی گفت: امروز بسیجیان این سرزمین باید بدانند که شهدای این مرز و بوم چگونه قدم برداشته‌اند؛ دنیای مادی‌گرای امروز در جهت معیشت‌گرا کردن انسان‌ها قدم برمی‌دارد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان گرمسار اضافه کرد: در صورت تن دادن به فرهنگ شوم غرب دیگر نمی‌توان فطرت معنوی و انسانی را دنبال کرد و در اندک زمانی کوتاه لقمه‌های حرام می‌توانند ما را مانند مردمان عصر امیرالمومنین(ع) که جواب سلام حضرت را نیز نمی‌دادند، کند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول