اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

ساماندهی 55 سکونت‌گاه دانشجویی در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 55 سکونت‌گاه دانشجویی در آذربایجان‌غربی سامان‌دهی شد.

ساماندهی 55 سکونت‌گاه دانشجویی در آذربایجان‌غربی

رحیم جهان‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تداوم طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی، اظهار داشت: لزوم مبارزه با حمله نرم دشمن که فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه رفته است، بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ارائه قلیان به خانم‌ها و افراد زیر 18 سال در قهوه‌خانه‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی می‌شود.

جهان‌بخش به چینش نامناسب ویترین برخی مغازه‌ها اشاره کرد و گفت: در این مغازه‌ها البسه زیر زنانه به صورت نامناسب در معرض دید قرار گرفته است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی آذربایجان‌غربی افزود: سال گذشته 65 سکونت‌گاه‌ غیر مجاز دانشجویی در آذربایجان‌غربی با همکاری نیروی انتظامی استان، فرمانداری ارومیه و دانشگاه ارومیه شناسایی شد.

وی ادامه داد: 55 سکونت‌گاه ساماندهی و به خوابگاه دانشجویی خودگردان تبدیل شد، هفت سکونت‌گاه به دلیل نداشتن شرایط لازم پلمپ شد و سه سکونت‌گاه دیگر در حال سامان‌دهی است.

جهان‌بخش به برخورد قاطع با عرضه‌کنندگان نمادهای فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب تاکید کرد و گفت: در صورت مشاهده جریمه‌های سنگین اعمال می‌شود.

وی به فعالیت تالارهای عروسی با مجوز رسمی اشاره کرد و ابراز داشت: تمام تالارهای عروسی موظفند تا ساعت 24 برنامه‌های خود را به پایان برسانند.

انتهای پیام/61010/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول