اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برقراری امنیت در سطح شهرستان بویراحمد صورت گرفت

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی بویراحمد

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در راستای تأمین امنیت و آسایش شهروندان و مسافران در شهرستان بویراحمد یگان‌های تابعه پلیس طی 72 ساعت گذشته با جدیت کامل اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی بویراحمد

علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت و آسایش شهروندان و مسافران شهرستان بویراحمد یگان‌های تابعه پلیس این شهرستان طی 72 ساعت گذشته با جدیت کامل اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد افزود: به منظور برقراری امنیت در سطح شهرستان و با تلاش شبانه‌روزی ماموران تعداد 13 سارق، پنج معتاد دستگیر شده و بیش از 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به پلمب سه واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان بویراحمد تصریح کرد: طی دو روز گذشته تعداد 10 دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل  هفت دستگاه موتور سیکلت و  سه دستگاه خودرو نیز متوقف و به پارکینگ ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: خوشبختانه با تلاش کلیه همکاران انتظامی این شهرستان و همکاری و همراهی شهروندان از ابتدای سال جدید مشکل خاصی در مرکز این استان وجود نداشته و همشهریان و مسافران با فراغ بال و آرامش کامل تعطیلات خود را به خوشی و سلامتی گذراند‌ند.

انتهای پیام/82011/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول